Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لیست بازیکنان ورودی و خروجی تراکتور در نیم فصل توسط مصطفی دنیزلی به مدیران این باشگاه ارائه شده است. تاریخ انتشار: 11:27 - 13 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۸۱۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که مصطفی دنیزلی لیست بازیکنان مدنظر خود برای نیم فصل و همچنین لیست بازیکنان مازاد را به باشگاه تراکتور اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست مازاد دنیزلی، نام دو بازیکن ایرانی تراکتور به چشم می‌خورد که امسال فرصت چندانی برای بازی کردن در این تیم نداشتند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام بازیکن از جمع تراکتوری‌ها جدا می‌شود.

این در شرایطی است که در روزهای گذشته شایعات زیادی در خصوص جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: ۳ دلیل برای قوت گرفتن شایعه جدایی دنیزلی از تراکتور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور دنیزلی لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب‌دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ‌پوشان برای این بازی است.

به گزارش ورزش سه، سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین‌بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899719

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی