Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم شهروند ساری گفت: با حمایت پرشور تماشاگران و تعصب مثال‌زدنی بازیکنان تیم شهروند به جایگاه واقعی خود بازگشت.

سعید نجاریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه شهروند ساری یکی از مدعیان فصل جدید لیگ است، اظهار کرد: با حمایت پرشور تماشاگران، تعصب بازیکنان و کادرفنی تیم شهروند به جایگاه واقعی خود در لیگ بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بازیکنان شهروند در برابر ارژن شیراز بازی قابل قبولی را ارائه دادند، گفت: با این برد ارزشمند شهروند که حقش بالای جدول بود به جایگاه واقعی خود دست یافت.

مدیرعامل شهروند ساری ضمن تقدیر تشکر از بازیکنان، کادرفنی بویژه هواداران جهت حمایت همه جانبه از این تیم افزود: بازی به بازی تیم بهتر از گذشته شد و موفق شد در مقابل حریفان نتایج خوبی کسب کند و الان جزو مدعیان لیگ باشد.

نجاریان همچنین از صعود تیم امید شهروند ساری به فینال لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور خبر داد و یادآور شد: امیدواریم تیم شهروند ساری در دو دیدار رفت و برگشت در برابر گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور پیروز میدان باشد تا قهرمان این رقابت‌ها لقب بگیرد.

وی در ادامه گفت: از هواداران خونگرم و با تعصب ساروی می‌خواهیم در بازی رفت که 26 آذر در ساری میزبان تیم گیتی پسند اصفهان هستیم با حضور در سالن ورزشی تیم را همراهی کنند تا در این حساس پیروز میدان و یک گام جهت دست یافتن به جام قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/86005 /ع

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ فوتسال کشور ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران