Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:12:18 GMT

۳۶۴ پرونده تخلف قیمت کالا و خدمات در بوشهر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۰۴۷۱

۳۶۴ پرونده تخلف قیمت کالا و خدمات در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اصلاح قیمت سوخت، نظارت و بازرسی در بازار به منظور کنترل قیمت‌ها بیشتر شد و در استان بوشهر نیز اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به انجام بیش از چهار هزار مورد بازرسی از اصناف استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان با جدیت در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تشدید نظارت‌ها تاکنون ۳۶۴ پرونده تخلف قیمت کالا و خدمات به ارزش ۲.۱ میلیارد ریال در بوشهر تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرت حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تیم های بازرسی بر قیمت کالا و خدمات به صورت مستمر از سوی این سازمان افزایش یافته است.

وی با اشاره به وصول ۶۷۶ مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری رسیدگی به شکایات خاطرنشان کرد: ۵۲۵ مورد تلفنی، ۹۰ مورد کتبی، ۳۱مورد حضوری، ۲۲مورد سایت ۱۲۴ و تعداد هشت مورد از طریق شماره ۱۳۵ تعزیرات بوده است.

حسینی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در سطح بازارها بیان کرد: برخورد جدی را با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها خواهیم داشت.

کد خبر 4788504

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر بوشهر سید حسین حسینی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز