Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:44:04 GMT

«آمیب قهرمان و شش رفیق باحال» روانه‌ بازار کتاب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۰۵۸۸

«آمیب قهرمان و شش رفیق باحال» روانه‌ بازار کتاب شد

دو جلد اول مجموعه‌ اسکوییش با عناوین «آمیب قهرمان و شش رفیق باحال» اثر «جنیفر ال. هوم و متیو هوم» با ترجمه‌ «صدیقه تاجیک» روانه‌ بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اسکوییش آمیزه‌ای تمام عیار از نوشته‌ای است که به اندازه‌ کافی برای خواننده کم‌سن و سال، ساده و در عین حال به طور چشمگیری طعنه آمیز، زیرکانه و سرگرم‌کننده است که کودک به تنهایی طنز، نکته‌های کوچک علمی و ماجراجویی‌های آن را درک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه دوستی و همکاری به صورت غیر مستقیم و در قالب کمیک استریپ به کودکان آموزش داده می‌شود. قابل ذکر است این مجموعه ۸ جلد است که تا کنون جلد ۱ و ۲ آن منتشر شده است و  ۶ جلد دیگر در دست چاپ است.

 

اسکوییش، آمیبی است که عاشق کمیک و کیک توئینکی است. در اولین ماجرایش با نیروهای شیطانی روبرو می‌شود که در راهروها کمین کرده‌اند. آیا اسکوییش می‌تواند آنها را شکست دهد؟ در ماجرای دوم با شش رفیق باحال آشنا می‌شودآیا اسکوییش می‌تواند با این دوستان باحال وقت بگذراند؟ پاسخ این سوال‌ها را در جلد اول و دوم اسکویش بیابید.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی «آمیب قهرمان و شش رفیق باحال» را در نوبت اول چاپ با قیمت هر جلد ۲۰۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب ترجمه ال کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب