Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی تیم فوتبال لیورپول به خاطر اظهارنظر جنجالی‌اش در مورد رونالدو در مراسم اهدای توپ طلا، با مجری معروف تلویزیون انگلیس وارد درگیری لفظی شد.

اظهارنظر فیرجیل فن‌دایک درباره عدم حضور کریستیانو رونالدو در مراسم شب گذشته (دوشنبه) اهدای توپ طلای سال 2019، جنجال‌هایی را به همراه داشت. او در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید « حالا که رونالدو در مراسم حضور نخواهد داشت، پس یک رقیب کمتر داری که فکرت را مشغول ‌کند؟» به شوخی گفت «رونالدو هم واقعاً یکی از رقبا بود؟».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنهایی که اظهارنظر طنز‌‌‌آمیز فن‌دایک به مذاقش خوش نیامد، پیرس مورگان مجری معروف تلویزیون انگلیس است که چند ماه پیش هم یک مصاحبه مفصل با رونالدو انجام داد.

مورگان در واکنش به اظهارات فن‌دایک با بازنشر یک پست در فضای مجازی که اظهارات مدافع هلندی لیورپول درباره رونالدو را نقل کرده بود، اینگونه به او پاسخ داد: «نه ... کریستیانو به مراتب بازیکن بزرگتری است. تو در حد و اندازه‌های رقابت با او نیستی».

فن‌دایک 28 ساله هم نتوانست در برابر واکنش مورگان مقاومت کند و در فضای مجازی به او پاسخ داد. او به مجری برنامه «صبخ بخیر بریتانیا» که طرفدار آرسنال هم هست، گفت: سلام پیرس! اگر سوار موج شبکه‌های اجتماعی نمی‌شدی و اگر به تمام مصاحبه‌‌ام گوش می‌کردی، می‌دیدی که من فقط شوخی کردم و برای این دو نفر (مسی و رونالدو) احترام قائلم.

بیشتر بخوانید:

توئیت کنایه‌آمیز مودریچ درباره رونالدو پس از اهدای توپ طلا به مسی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود