Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه امام موسی صدر برای آشنایی بیشتر مخاطبان، تخفیف‌هایی را برای کتاب‌های چاپی و الکترونیک خود در نظر گرفته است. مرحله اول این تخفیف‌های پاییزه شامل کتاب‌هایی است که برای معرفی و آشنایی با شخصیت امام موسی صدر منتشر شده‌اند. مخاطبان از امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ فرصت دارند تا با مراجعه به فروشگاه آنلاین موسسه امام موسی صدر نسبت به تهیه کتاب مورد نظر خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان و علاقه‌مندان به این آثار می‌توانند از فرصت ۷ روزه برای خرید با تخفیف کتاب‌ها و مجموعه‌های زیر استفاده کنند:

مجموعه تاریخ شفاهی شامل کتاب‌های ایام غربت / دیدار در پاریس / حدیث روزگار

مجموعه اندیشه ربوده شده شامل کتاب‌های پیشوایی فراتر از زمان / چشمی به آسمان نگاهی به زمین

مجموعه زندگینامه شمال سیره و سرگذشت امام موسی صدر/ عصایت را به میله های زندان بزن موسی / ۷ روایت خصوصی از زندگی امام موسی صدر / آدم‌ربایی در لیبی
و

کتاب فقه زندگی (تازه ترین اثر منتشر شده در انتشارات موسسه / برگرفته از آرای فقهی امام صدر)

لازم به یادآوری است علاوه بر تخفیف‌های این هفته، در بخش کتاب‌های تخفیف‌دار سایت فروش آنلاین انتشارات موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، نیز مطابق توضیحات داده شده کتاب‌هایی متنوعی برای انتخاب وجود دارند.

کد خبر 4788595 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: مؤسسه امام موسی صدر بازار نشر تخفیف ترجمه رایزنی فرهنگی ادبیات رونمایی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات جهان کتاب و کتابخوانی گردشگری برنامه تلویزیونی نشر نو ادبیات کودک و نوجوان میراث فرهنگی جایزه جلال آل احمد تجدید چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد