Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی شایعات مطرح شده در رسانه ملی بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

1- رسالت رسانه ملی که متعلق به آحاد مردم است اطلاع‌رسانی موثق و صحیح از طریق مراجع رسمی و مرتبط در حوزه‌های مختلف است و براین اساس انتظار مردم در حوزه فوتبال کمک به رشد و توسعه فوتبال ملی در ابعاد مختلف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- اعلام رقم سه میلیون دلاری به‌عنوان مبلغ قرارداد آقای مارک ویلموتس بدینوسیله تکذیب و به صورت ‌کامل رد می شود.

3- فدراسیون فوتبال مبلغ و مزایای قرارداد آقای ویلموتس و کادر فنی خارجی وی و همچنین سایر هزینه‌های مرتبط با فعالیت ایشان را تا زمانی که در ایران حضور داشته‌اند پرداخت کرده است‌.

4- فدراسیون فوتبال تصریح می کند در صورت فسخ قرارداد برخلاف برخی اظهارات وشایعات هیچ گونه خسارتی متوجه این فدراسیون نخواهد بود.

5- فدراسیون فوتبال مفاد قرارداد را در اختیار مراجع زیربط قرار داده و این روند در صورت درخواست نهادهای مرتبط دیگر هم صورت خواهد پذیرفت.

6- فدراسیون فوتبال با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح از طریق منابع و مراجع مرتبط با این حوزه بدینوسیله از کلیه رسانه‌ها خصوصاً صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می‌کند با عمل به وظیفه و رسالت حرفه‌ای و اخلاقی خود از انتشار هرگونه اطلاعات غیرواقعی از مراجع غیر مرتبط که موجب تشویش اذهان عمومی می‌گردد خودداری نموده و در راستای آگاه سازی جامعه و انتقال اطلاعات درست تنها به انتشار اخبار مستند و موثق در این حوزه اقدام کنند.

256 251

کد خبر 1327566

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ حسن روحانی انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال سهمیه بندی بنزین باشگاه پرسپولیس عراق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!