Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین آل اسحاق چهارشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان خانه جوان شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از اینکه عده ای  با سوءنیت این پایگاه جوانان را که نخستین خانه جوان در کشور است هدف قرار دادند جای تاسف دارد چرا که جوانان این استان در این حرکت ناپسند مظلوم واقع شده اند.

وی اضافه کرد: هم اینک کار بازسازی این ساختمان آغاز شده است و جوانان نگران نباشد دوباره صاحب خانه ای بهتر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از آنجا که این ساختمان خسارت زیادی دیده، طبیعی است که نیاز به زمان دارد تا به  چرخه فعالیت باز گردد و این دغدغه وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است که هر چه سریعتر کار تمام شود و با ایجاد فضای مناسب تر خاطره تلخ این حرکت ناجوانمردانه از ذهن جوانان پاک شود.

این مقام مسوول ادامه داد: برای بازسازی این ساختمان تامین اعتبار و روال اداری آن طی شده است و قول می دهم درکوتاه ترین مدت فضایی که در خورشان جوانان این استان باشد، ساخته شود.

آل اسحاق افزود: با مسوولان حوزه هنری شیراز وارد مذاکره شدیم و به توافق هایی هم دست یافته ایم تا محلی  را برای سازمان های مردم نهاد به صورت موقت اجاره کنیم که فعالیت خود را آغاز کنند.

وی از استاندار فارس خواست با توجه به اینکه شهر شیراز در این اغتشاشات آسیب زیادی دیده است همکاران اداره کل ورزش و جوانان را درتسریع باسازی و فراهم کردن فضای موقت خانه جوان در اولویت قرار دهد.  

پیشتر معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفته بود که میزان خسارت وارده به خانه جوان شیراز حدود ۱۵ میلیارد ریال است.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.

برچسب‌ها بنزین وزارت ورزش و جوانان ورزش تظاهرات اعتراضی شیراز پروندهٔ خبری ناآرامی و اعتراض‌ها به تغییر قیمت بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین وزارت ورزش و جوانان ورزش تظاهرات اعتراضی شیراز بنزین وزارت ورزش و جوانان ورزش تظاهرات اعتراضی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند