Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@00:46:23 GMT

نصب اسکله شناور در ساحل بندر ترکمن

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۸۹۴

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان، از نصب اسکله پانتونی شناور در بندرترکمن برای رفاه حال گردشگران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اسعدی گفت: با نصب و بهره‌برداری از اسکله شناور(پانتونی) در سواحل شهرستان بندر ترکمن، گردشگری دریایی در این استان به ویژه تردد به جزیره آشوراده آسان‌تر می‌شود.
او اضافه کرد: با توجه به حجم بالای تردد بین جزیره آَشوراده و بندر ترکمن و افزایش گشت تفریحی و پرنده‌ نگری در خلیج گرگان همزمان با حضور پرندگان مهاجر، این اسکله نقش موثری برای سهولت جابه‌جایی مسافران خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: پارسال بیش از یک صد‌هزار گردشگر داخلی و خارجی از جزیره آشوراده دیدن کردند.
او گفت: آشوراده که تمام سال میزبان انواع پرندگان بومی و مهاجر است و گونه‌های گیاهی و جانوری متنوع دیگری را هم در خود جای داده است، سال ۱۳۵۴ خورشیدی جزو نخستین مناطق زیست کره جهان معرفی و ثبت شد.
اسعدی افزود: دولت مصوب کرده در ۱۰ درصد این جزیره طرح‌های گردشگری اجرا شود تا بدون آسیب به اقلیم و محیط طبیعی آن، منطقه هم احیا و پویا شود.
او گفت: این اسکله فرانسوی به طول ۵۵ متر و عرض ۲ متر و با تأمین اعتباری معادل ۱۳میلیارد ریال از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و با رعایت نکات زیست محیطی در محل اسکله قایقرانی بندرترکمن نصب شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نصب اسکله گردشگری شناور بندر ترکمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور تانزانیایی به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی گفت: دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087806

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم