Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری یک مدیر بیمه ای در استان کرمان به اتهام اختلاس 220میلیارد ریالی خبر داد و گفت:متهم قبل از خروج از کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری اظهار داشت:با ورود به موقع دادستانی کرمان و سازمان بازرسی و در راستای جلوگیری از خسارت های غیرقابل جبران به صنعت بیمه  تمامی اموال،املاک متهم توقیف و حساب های بانکی متهم مسدود و وی قبل از خروج از کشور دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان اعلام کرد:با تمهیدات بعمل آمده از سوی دستگاه قضائی و شرکت بیمه ای مربوطه ،جای هیچگونه نگرانی برای بیمه گذاران نیست و تعهدات طبق قرارداد انجام خواهد گرفت.

سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وصول گزارشی به اداره کل بازرسی استان کرمان مبنی بر اینکه یکی از مدیران بیمه ای وجوه ماخوذه بابت حق بیمه را به حساب شخصی خود واریز می نماید،اداره کل بازرسی با اعزام کارشناسان ذیربط رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود:پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص گردید این فرد متخلف 220میلیارد ریال از حق بیمه های دریافتی را به حساب شخصی خود واریز و با بخشی از این وجوه اقدام به خردید املاک و مستغلات و خرید خودرو در داخل و خارج از کشور نموده است.

دادستان کرمان عنوان کرد:بلافاصله پرونده به بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع گردید و باتوجه به اینکه متهم در حال تدارک خروج از کشور بود با احکام و دستورات قضائی نامبرده توسط سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان دستگیر شد.

سالاری خاطرنشان ساخت:با توجه به اهمیت موضوع امر تحقیقات و تکمیل دلائل انجام پذیرفت و در خلال تحقیقات مشخص گردید که متهم از قبل اخذ قرارداد با یکی از شرکت های خودروسازی ،مبلغ 220میلیارد ریال حق بیمه را بجای واریز به حساب شرکت بیمه به حساب شخصی خود واریز می نمود است

دادستان کرمان ادامه داد:متهم با بخشی از این وجوه و با همکاری خانمی اهل گرجستان،اقدام به اجاره تملک یک  هتل در کشور گرجستان نموده است.

وی افزود:متهم بخش دیگری از وجوه را صرف خردید خودرو،املاک،سهام شرکت ها از طریق بورس نموده است.

سالاری بیان کرد:متهم برای عدم توقیف املاک خریداری شده ،اسناد اموال و املاک را بنام بستگان و نزدیکان منتقل و معاملات را به صورت صوری تنظیم می کرده است.

دادستان کرمان گفت:با تلاش های سازمان بازرسی واطلاعات سپاه تا کنون 6دستگاه انواع خودروی لوکس و گرانقیمت خارجی از قبیل لندکروزر،پرادو،هیوندا و تعدادی ملک گران قیمت درنقاط مختلف شهر کرمان توقیف شده است .

دادستان کرمان با اشاره به اینکه در بررسی پرونده ها مشاهده میشود که افراد سودجو و مفسدین اقتصادی از طریق شگرد خریداری اموالی در خارج از کشور به وسیله پولهای آلوده و کثیف صرافی های دارای شعب در خارج از کشور اقدام می کنند، خواستار نظارت جدی مسئولان بانک مرکزی بر فعالیت این صرافی ها در خارج از کشور شد.

دادستان کرمان در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی اداره کل بازرسی استان کرمان  و سازمان اطلاعات سپاه کرمان که در امر کشف جرم و شناسایی و توقیف اموال نامشروع تلاش می کنند تشکر نمود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان بانک مرکزی سهام شبانه روزی گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس