Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:57:49 GMT

گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۲۰۶۲

گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ

مدیران باشگاه بایرن مونیخ همچنان روی استخدام توماس توخل به عنوان سرمربی بعدی باواریایی‌ها تأکید دارند.

به گزارش مشرق، نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد، توماس توخل اصلی‌ترین گزینه مدیران باشگاه بایرن برای سپردن هدایت سرخپوشان مونیخی است، این در حالی است که پس از اخراج نیکو کواچ از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ، هدایت این تیم به طور موقت به هانسی فلیک سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این  گزارش فلیک و توخل رابطه نزدیکی با هم دارند و می‌توانند فصل بعد با هم کار کنند. فلیک اکتبر 2018 میهمان توماس توخل در شهر پاریس بود و از آن زمان تاکنون با هم در ارتباط هستند.  

بیشتر بخوانید:

لواندوفسکی: قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ علاقه زیادی به حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم دارد اما تلاش سال گذشته او و همکارانش برای استخدام این سرمربی آلمانی پیش از انتصاب نیکو کواچ به عنوان سرمربی بایرن، بی‌نتیجه ماند. رومنیگه اخیراً پس از اخراج کواچ با توخل تماس گرفته و درباره احتمال حضور وی روی نیمکت باواریایی‌ها در تابستان آینده صحبت کرده است.

حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ که علاقه‌مند به حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم است، در سال 2018 پیش از انتخاب نیکو کواچ، خواهان استخدام توماس توخل بود و حتی مذاکراتی به نمایندگی از باشگاه با سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند داشت اما در نهایت پاری‌سن‌ژرمن زودتر از قهرمان آلمان، توخل 46 ساله را به خدمت گرفت.

هانسی فلیک و توماس توخل حمایت یوپ هاینکس، سرمربی پیشین و اسطوره‌ای بایرن مونیخ را پشت خود دارند. هاینکس در سال 2018 به مدیران باشگاه بایرن توصیه کرده بود که توخل را استخدام کنند و اخیراً هم از آنها خواسته بود تا قرارداد هانسی را قطعی کنند. سرمربی پیشین بایرن اما خیلی موافق حضور پوچتینو، سرمربی اخراجی تاتنهام روی نیمکت بایرن نیست، چون معتقد است دانستن زبان آلمانی برای سرمربیگری بایرن خیلی مهم است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین گزینه سرمربی سرمربیگری بایرن مونیخ بوندسلیگا فوتبال توماس توخل پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها

اریک تن هاخ، هانسی فلیک و روبرتو دزربی سه نامزد اصلی نیمکت بایرن مونیخ از نگاه بلید هستند.

طرفداری | در حال حاضر بایرن مونیخ سه گزینه اصلی را برای جانشینی توخل در نظر گرفته است که هر کدام از آنها حامیانی در باشگاه دارند.

 به گزارش کریستین فالک از بیلد، اریک تن هاخ، هانسی فلیک و روبرتو دزربی سه سرمربی هستند که باواریایی‌ها در حال حاضر آنها را به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بایرن مونیخ می‌بینند. در این بین تنها هانسی فلیک به صورت آزاد در دسترس است و البته او سابقه کار در تیم اصلی بایرن مونیخ را دارد. مربی که با بایرن مونیخ موفق به کسب شش‌گانه شده و در بین هواداران مونیخ هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه نگاهی به وضعیت این سه مربی می‌اندازیم:

اریک تن هاخ

بازگشت به مونیخ برای مربی هلندی در صورت جدایی از منچستریونایتد در این تابستان قابل‌تصور و جذاب خواهد بود. ابرل همین حالا هم تماسی با نمایندگان تن‌هاخ داشته است.

هانسی فلیک

رومنیگه و یان کریستین دریسن هواداران فلیک هستند. هربرت هاینر نسبت به فلیک در دوران خوب و پیچیده دیدگاه بی‌طرفی داشت، اما همواره قدردان دستاوردهای او در باشگاه هستند. فلیک همچنین با اولی هونس هم برای از بین بردن اختلافات‌شان بحث و گفتگوهایی داشته است.

روبرتو دزربی

ابرل هنوز کاملا امیدش را برای آوردن این مربی ایتالیایی از دست نداده است. او باور دارد که فلسفه کاری د‌زربی می‌تواند الگوی موفقی برای آیندۀ باشگاه بایرن مونیخ باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پایان مذاکرات: بایرن گزینه عجیبش را کنار گذاشت
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد