Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتح الله زاده مدیر عامل پیشین استقلال نسبت به صحبت های دوشنبه شب انصاری فرد در برنامه فوتبال برتر ، واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح الله زاده در گفت و گو با ما اظهار داشت:

از صحبت های دوشنبه شب انصاری فرد تعجب کردم. به اعتقاد من مشکل پرسپولیس بیشتر کالدرون است که مدام در مورد تیم های دیگر حرف می زند و برای پرسپولیس حاشیه درست می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دیدند که در بازی استقلال برابر سپاهان چطور داوری علیه استقلال بود و این اشتباهات در چند بازی علیه تیم ما صورت گرفته است. اگر انصاری فرد می گوید نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود، پس ما باید چه بگوییم؟

وی در ادامه افزود:

اشتباهات داوری و اتفاقاتی که در فوتبال ما رقم می خورد بیشتر نشان می دهد که نمی خواهند استقلال قهرمان شود. ما باید قبول کنیم بعضی از نتایج در خارج از زمین رقم می خورد و بهتر است در پایان فصل محاسبه کنند کدام تیم ها بیشتر از اشتباهات داوری ضرر کردند. در این سال ها چقدر علیه استقلال سوت زدند و تصمیم گرفتند و اگر تیمی مظلوم واقع شده باشد، استقلال است.

فتح الله زاده در ادامه گفت:

تیمی که استراماچونی ساخته باعث شده تا دوست و دشمن همه از بازی هایش لذت ببرند و به اعتقاد من هر تیمی که جلوی استقلال قرار بگیرد، قربانی قدرت تیم استراماچونی می شود و همین مسئله باعث شده تا خیلی تیم ها از استقلال بترسند.

مدیر عامل سابق استقلال در خصوص این که برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه می رود گفت:

چون بازی استقلال و شهر خودرو حساس است و حضور من در ورزشگاه ممکن است ایجاد مشکل کند برای این بازی به استادیوم نمی روم اما از همه هواداران می خواهم به ورزشگاه رفته و از استقلال حمایت کنند. با این حال در اولین فرصت و با هماهنگی مدیر عامل و هیات مدیره استقلال به ورزشگاه می روم تا از تیم حمایت کنم. فوتبالی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فتح الله زاده انصاری فرد استقلال اخبار استقلال استقلال انصاری فرد فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در بیست و سومین فصل از لیگ برتر، خطر سقوط به دسته اول حسابی یقه تیم‌های جنوبی را گرفته و هیچ کدام از سه تیم جنوب فوتبال کشور، وضعیت خوبی در جدول ندارند. فولاد خوزستان هم در این فصل از چنين قاعده‌ای مستثنی نیست.

ریشه بحرانی که اکنون گریبان فولاد خوزستان را گرفته، به اتفاقات ابتدای فصل جاری برمی‌گردد و اگرچه با ایجاد تغییرات مدیریتی و فنی تا حدی این باشگاه سر و شکل بهتری گرفته، اما همچنان قرمزپوشان اهوازی خطر سقوط را احساس می‌کنند و امیدوارند در 6 هفته پایانی از این بحران عبور کنند.

فولاد که چهارمین تیم پرافتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود، روزگاری برای خود آقایی می‌کرد و جولان می‌داد. ملادن فرانچیچ و حسین فرکی سرمربیانی بودند که با فولاد توانستند به ترتیب در لیگ‌های چهارم و سیزدهم، قهرمان شوند و دو مرتبه قهرمانی لیگ برتر را برای قرمزهای خوزستان به ارمغان بیاورند.

سیدمحمد علوی، حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آرش افشین و بسیاری از ستاره‌های دیگر وقت تیم ملی از دل همین تیم فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شدند.

فقط 6 بازی به پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر باقی مانده و فاصله فولاد با منطقه سقوط پنج امتیاز است و صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان هم چشم به لغزش فولاد دوخته‌اند. حالا هواداران فولاد امیدوارند که تیم محبوب‌شان از این بحران در هفته‌های آینده عبور کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، این امید وجود دارد که فصل بعد دوباره از قهرمان سابق لیگ برتر تیمی را ببینیم که با حضور در بالای جدول هوادارانش را خوشحال می‌کند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد هم در نشست خبری اخیر خود اشاره‌هایی به برنامه‌های این باشگاه برای موفقیت در فصل آینده داشت.

در یکی دو ماه گذشته حمایت‌هایی که مسئولان کارخانه فولاد از باشگاه انجام دادند و اقداماتی که در راس مدیریت این باشگاه رخ داده، نشان از امیدواری به آینده‌ای بهتر دارد. پس می‌توان امید داشت که اگر فولادی‌ها به سلامت از بحران کنونی عبور کنند و در لیگ برتر باقی بمانند، دوباره این تیم را در شرایطی مناسب از جدول رده‌بندی تماشا کنیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم