Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی در حاشیه همایش حقوقدانان بسیجی و بسیج حقوقدانان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حوادث اخیر گفت: الحمدلله سپاه و بسیج  و همه نیروهای دلداده انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی همه پای کار آمدند و خداوند هم عنایت کرد و این غائله زود جمع شد.

وی با اشاره به این که مردم نباید این بصیرت را فقط در مقطع خاصی داشته باشند، گفت: این بصیرت دائمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز دیگر ۱۶ آذر است، روز ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی است و به لحاظ اینکه نیکسون به ایران آمدند و دانشجویان تظاهرات کردند و این دانشجویان به خاطر اینکه  ضد آمریکایی و ضد نیکسیون بودند، شهید شدند، کسانی که دلداده غرب و انقلاب هستند می خواهند که تاریخ را عوض کنند، باز می خواهند روز شنبه خباثت کنند، ما مطلع هستیم و اینها را رصد می کنیم، مسلما مثل این ۴۱ سالی که سپاه و بسیج در هر غائله ای آمریکایی ها و شرارات را شکست داده است، این بار نیز شکست می دهیم.

جانشین فرمانده سپاه افزود: انسان عاقل  از یک سوراخ نباید بیشتر از یک بار گزیده شود، کسانی که خود را عقلا می دانند در طول این ۴۱ سال تلاش کرده اند که انقلاب اسلامی را نیش بزنند، ما نباید چیزی را که قبلا امتحان کرده ایم دوباره امتحان کنیم. کسانی که ادعای فهم می کنند جای تعجب دارد، مردم باید بصیرت داشته باشند.

فدوی گفت: به طور طبیعی ما وقتی میخواهیم یک غائله ای را که در کف خیابان درست شده است، در عین حال که اصل این غائله از شیطنت شیاطین است اما در آن خودی ها و مردم عادی  نیز حضور دارند، مردمی که برخی از برخی جهات رنج دیده هستند، ما باید می رفتیم که مردم اسیب نبینند هر چند که امکان آسیب رسیدن به ما از جانب شیاطین وجود داشته باشد.

وی با اشاره به مصاحبه فرماندار شهر قدس افزود: این فرماندار به چشم خود دیده بود که آنهایی که هجوم آوردند برای دزدی آمده بودند و موضوع بنزین و قیمت بنزین نبوده است و می خواستند از فرمانداری شهر ۷۰۰ هزار نفری دزدی کنند؛ مردم با بصیرت ما علی رغم  تمام گرفتاریهای خود، صبح شنبه فهمیدند که صف اعتراض به حق خود را در باره یک مشکل موجود از صف اشرار جدا کنند و جدا کردند و در قریب به اتفاق مناطق می دیدیم که اعتراض هایی می کردند که ر بطی به بنزین ندارد.

وی ادامه داد: ما خیلی از اینها را گرفتیم و از صدا وسیما نشان می دهیم بسیاری از این اشرار کسانی بودند که پرونده شرارت در سال های طولانی داشتند. چون جنایت و خباثت و دزدی کردند در حال فرار از کشور دستگیر شدند، مکالمه یکی از اینها با رفقای شرورش این بود «که اگر فرار نکنم مرا به خاطر کارهایی که مردم اعدام می کنند و اگر مرا دستگیر کنند همه شما را لو می دهم، باید مرا زودتر از کشور خارج کنید. »

داعش از فرصت ایجاد شده از اغتشاشات عراق استفاده کرد

وی در پاسخ به  سوالی درباره حمله داعش به شهر خانقین در مرز ایران و عراق نیز گفت: دعوای حق و باطل تمام نشدنی است، اگر جبهه عراق سرحال و آماده باشد، دشمن کاری نمی کند، (داعش) به لحاظ فرصتی که در اغتشاشات عراق پیش آمد، این اقدام را کرده است، برای اینکه این غائله خاتمه یابد، حشد الشعبی عراق ۱۰ شهید داده است.

حقوقدانان علل ناآرامی های اخیر را بررسی کنند

وی خصوص همایش حقوقدانان بسیجی نیز گفت: بسیجی ها در هر قشری که باشند می توانند مطابق با ترازهای انقلاب اسلامی عمل کنند  و مهم این است که پای کار بروند و در این صورت صد در صد موفق می شوند و در این صورت نیاز ما، بسیار زیاد است زیرا نواقص زیادی داریم؛ اکنون حقوقدانان؛ در حوادث اخیر اگر چه اشرار آن را به وجود آوردند، اما خسارات زیادی ایجاد شد، چرا باید خسارت ببیند، مگر  مسئولان نمی توانستند طوری اقدام کنند که مردم نیز مطلع باشند و این حوادث پیش نمی آمد، مانند یک موضوع سری عمل شده بود. نگران بودند که مردم مانند دفعه قبل در خانه های خود بنزین ذخیره کنند، مگر مردم می توانستند چند لیتر ذخیره کنند یا نگرانی بابت ایجاد آتش سوزی در خانه های مردم وجود داشت، مگر چند خانه آتش می گرفت؛ این همه خرابی که به واسطه اعتراضات ایجاد شد و هزاران هزار میلیارد خسارت به بار آمد، چه جوابی باید دهیم، حقوقدانان این امر را به عنوان یک کار حقوقی دنبال کنند که یک مسئول تصمیم غیر عاقلانه ای می گیرد و این تبعات را دارد.

برچسب‌ها 16آذر گروه تروریستی داعش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دانشجو سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 16آذر گروه تروریستی داعش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دانشجو سازمان بسیج مستضعفین 16آذر گروه تروریستی داعش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دانشجو سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

سردار علی فدوی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی‌بردند و در واقع ما در این عملیات با هم‌پیمانان رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد.

وی تصریح کرد: تمامی توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس آمریکا بارها به طور مستقیم با ما مقابله می‌کرد، گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی‌گری علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده‌اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، محقق می‌شود.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند، افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است؛ چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

وی افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی