Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان حضور لژیونرهای تیم ملی والیبال در اردوی آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران امروز با حضور بازیکنان شاغل در لیگ داخلی آغاز شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که از 17 تا 22 دی ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی کنونی لژیونرهای والیبال ایران حضور ندارند و طبق برنامه قرار است طی روز‌های آینده به جمع اردونشینان اضافه شوند. به گفته امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال نخستین لژیونری خواهد بود که به ایران می‌آید.

بر این اساس معروف که امسال با تیم بایک موتور چین توافق کرده، روز یکشنبه، 24 آذر به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد. پس از وی امیر غفور، پشت خط زن تیم والیبال لوبه ایتالیا روز جمعه، 6 دی ماه به ایران می‌اید. میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم والیبال اسکرابلچاتوف هم روز دوشنبه، 2 دی وارد تهران می‌شود و احتمالاً از شنبه، 7 دی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

وضعیت حضور سیدمحمد موسوی، سرعتی‌زن تیم والیبال اولیشتن لهستان و پوریا فیاضی، دریافت کننده تیم والیبال بدزین لهستان هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. نکته جالب توجه اینکه مرتضی شریفی، دریافت کننده تیم والیبال بورسا هم یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده، اما زمان حضور وی در تهران هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال چین لژیونرها المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد