Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:25:59 GMT

هزینه ادارات استان سمنان ۲۰ درصد کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۴۶۳

هزینه ادارات استان سمنان ۲۰ درصد کاهش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، نادر مالکی در نشست شورای توسعه راهبردی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دولت به فکر چابک سازی نهادها وادارات است، بیان کرد: بر اساس قانون هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی سراسر استان سمنان در سال آینده باید نسبت به امسال ۲۰ درصد کاهش داشته باشد و این بندی قانونی و اکید، محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که درزمینهٔ شاخص‌های مختلف در بحث خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار مردم، ارتقا داشته باشند، افزود: اجرای این قانون می‌تواند شاخص‌های توسعه اداری را در استان سمنان مهیا سازد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان، چابک سازی سیستم اداری را هدف کاهش هزینه‌های ادارات دانست و تصریح کرد: بر اساس قانون باید متوسط سن مدیران در استان سمنان نیز در یک برنامه چهارساله کاهش یابد.

مالکی بابیان اینکه بهره‌گیری از نیروهای جوان و کارامد و متخصص هدف اجرای این طرح است، تأکید داشت: توجه به قانون واگذاری مسئولیت‌های مدیریتی در بخش های مختلف به بانوان نیز از آن دست مواردی است که در سطح استان باید به آن توجه شود.

وی افزود: دو فاکتور اساسی شامل هزینه‌های ادارات و مراجعه مردم به اداره‌ها در سطح استان سمنان باید به حداقل برسد.

کد خبر 4788808

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان دولت الکترونیک سمنان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد