Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و دوم آبان ماه امسال یکی از نمایندگان شرکت‌های بیمه گذار با مراجعه به اداره ۱۳ این معاونت اعلام کرد، فردی به نام مجتبی ۳۷ ساله که قبلا به عنوان کارگذار در نمایندگی بیمه فعالیت می‌کرده و به قوانین و امورات بیمه آشنا می‌باشد، پس از منفک شدن از نمایندگی به افراد و شرکت‌های مختلف مراجعه و با وعده ارائه بیمه نامه‌های اقساطی اقدام به عقد قرارداد و سپس صدور بیمه نامه جعلی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شاکی اظهار داشت متهم وجوه قابل توجهی از بیمه گران دریافت کرده است، بیان داشت: شاکی ادامه داد: مشتریان بیمه پس از بروز حوادث و مراجعه به بیمه، متوجه جعلی بودن بیمه نامه‌ها شده اند؛ به دنبال آن به اداره مرکزی بیمه مراجعه و شکایت‌هایی را در این خصوص طرح کرده اند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کنند و در یک عملیات پلیسی، با دستور قضائی وی را در بیست و دوم آبان ماه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۰۰ فقره بیمه نامه جعلی که صادر و تحویل مشتریان شده بود، کشف شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزشی ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از ۴ میلیارد تومان برآورد کرده اند، گفت: با انتقال متهم به اداره مبارزه با جعل پلیس آگاهی وی به جرم ارتکابی اعتراف و در نهایت با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ۱۳ داسرای ناحیه ۳۲ تهران روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث کلاهبرداری بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

کد خبر 6097217 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد