Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@15:23:10 GMT

نسخه مطهری برای قطع یارانه ثروتمندان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۷۲۷

خرداد؛ عضو فراکسیون امید مجلس گفت: شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از اقشار توانمند، روش بسیار سخت و دشواری است، اما می توان اقشاری که مسلما نیازمند دریافت یارانه هستند را شناسایی کرده و به آن ها پرداخت کرد.
علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتقادات صورت گرفته درباره روند واریز یارانه معیشتی به حساب خانوارها، گفت: پیامک هایی درباره عدم واریز یارانه معیشتی دریافت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واریز یارانه نقدی باید از دهک های پایین جامعه آغاز شود
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مکانیزم دولت برای شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از توانمند، ادامه داد: در بحث اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها از ابتدا معتقد بودم که واریز یارانه نقدی باید از دهک های پایین جامعه آغاز شود.
وی ادامه داد: به نظر من یارانه نقدی باید به افراد نیازمند از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مددجویان سازمان بهزیستی، معلولان و زنان سرپرست خانوار پرداخت شود و بقیه افراد جامعه هم اگر خواستار دریافت یارانه هستند، درخواست داده تا این موضوع بررسی شود، تا در صورت احراز شروط لازم، به آن ها نیز پرداخت شود.
شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از اقشار توانمند، دشوار است
مطهری گفت: شناسایی و تفکیک اقشار نیازمند از اقشار توانمند، روش بسیار سخت و دشواری است، اما می توان اقشاری که مسلما نیازمند دریافت یارانه هستند را شناسایی کرده و به آن ها پرداخت کرد./ برچسب ها: مطهری ، یارانه

منبع: خرداد

کلیدواژه: مطهری یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

براساس گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900265

دیگر خبرها

  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور