Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی فرآیند ثبت‌نام یازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهرود و میامی بابیان اینکه در زمینه مشارکت و فرآیند ثبت‌نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوشبختانه روند بسیار خوبی تا به امروز وجود دارد، ابراز داشت: در مدت مشابه ثبت‌نام از ‌کاندیداها دوره قبل، ۲۲ نفر ثبت ‌نامی وجود داشت

وی بابیان اینکه برای کل استان سمنان در چهار حوزه انتخابیه، طی سه روز اول از ۱۰ آذرماه ۹۸ تا به امروز در بحث ثبت‌نام کاندیداها، ۳۲ نفر ثبت‌نام‌ کردند، افزود: از این تعداد دو نفر زن و مابقی مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهرود و میامی طی سه روز اول ۹ نفر ثبت‌نام کردند، ابراز داشت: این تعداد طی ‌مدت مشابه در دوره قبل هشت نفر ثبت نامی را شامل می‌شود که از استقبال خوب کاندیدا در این دوره حکایت دارد.

خجسته پور بابیان اینکه داوطلبان رعایت ‌قانون را در جنبه‌های ‌مختلف و تا ‌پایان ‌روز رای گیری باید مَد نظر قرار دهند، تصریح کرد: مردم استان سمنان مردم ‌فهیمی هستند و می‌دانند کسانی که قرار است قانون‌گذاری کنند، در این‌ مرحله نیز رعایت قانون را مَد نظر قرار می‌دهند.

وی افزود: توصیه می‌شود کسانی که قصد ثبت‌نام دارند، فرآیند ثبت‌نام خود را به‌روزها و ساعات ‌پایانی ‌موکول نکرده و مدارک لازم‌ را از قبل پیش‌بینی ‌کنند.

کد خبر 4788847

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان فرمانداری شاهرود بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد راهپیمایی ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: این استان به‌واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استانی حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: سمنان واحدهای تولیدی مواد غذایی و واحدهای صنعتی بسیاری دارد که مرتبط با سلامت مردم است و باید مراقبت‌ها در این زمینه در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود. 

هاشمی بیان کرد: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق و فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی که به‌تازگی با حضور رئیس جمهوری بهره‌برداری شد، از دیگر مواردی است که می‌طلبد تمهیدات و ساز و کارهای پدافند غیرعامل در آنها به‌درستی اجرایی شود.

وی حفاظت و حراست از این تاسیسات را مهم دانست و گفت: باید به بحث پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های مهم توجه ویژه‌تری شود. 

استاندار سمنان ادامه داد: پراکندگی روستاها، وجود راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی متعدد و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ پدافند غیرعامل برجسته‌تر می‌کند. 

وی بیان کرد: در بحث انتخابات سال گذشته با اقدامات انجام‌شده و تمهیدات اندیشیده‌شده پدافندی، ضمن محافظت از زیرساخت‌ها، در اولین لحظات برگزاری انتخابات، ارتباط تمام شعبات اخذ رأی برقرار و روند رای‌گیری انتخابات بدون تاخیر آغاز شد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید در مدت تعیین‌شده و در راستای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان، دوگانه‌سوز شوند.

استاندار سمنان گفت: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در استان و تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس