Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ساری با اشاره به روان‌سازی ترافیک در مرکز استان، گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری شتاب می‌گیرد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس رجبی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی جنوب شهر ساری در بلوار کشاورز اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیبایی منظر شهری در ورودی‌های شهر ساری، گسترش عملیات عمرانی با هدف روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع هر گونه تصادفات جاده ای، مدیریت شهری را برآن داشت تا تعریض و توسعه مسیر بلوار کشاورز را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه ساماندهی ورودی جنوب ساری، افزود: اجرای این طرح‌ها با هدف تامین زیر ساختها ، ارتقا کیفی خدمات شهروندان و توسعه پایدار صورت می‌گیرد.

شهردار ساری گفت: شهرداری ساری در راستای عمران شهری با اجرای طرح‌های اجرایی و خدماتی در حوزه‌های مختلف در مسیر خدمتگزاری صادقانه ، رفع دغدغه‌ها ، مشکلات و توسعه اقتصادی و فرهنگی حرکت می‌کند.

بسیج سازندگی استان بوشهر 706 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی اجرا کردبیش از 8 هزار پروژه عمرانی در دوران انقلاب اسلامی اجرا شد6 پروژه عمرانی با حضور معاون وزیر صنعت در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید + تصاویر

رجبی با بیان اینکه اجرای این پروژه از نیازمندی‌های منطقه بلوار کشاورز  با رویکرد توسعه متوازن است، گفت: پس از اتمام فاز اول پروژه در محدوده گنبد که با برداشت بستر قبلی مسیر همراه بود این پروژه در فاز دوم به طول 6200 متر مربع  اجرایی شد.

وی ادامه داد:در راستای تکمیل مراحل اجرایی این پروژه که تحولات چشمگیری را در  ورودی جنوبی شهر ساری ایجاد خواهد کرد، احداث 6200 متر کانال با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصدی، 5100 متر نصب جدول رفیوژ وسط با پیشرفت 87 درصدی از دیگر اقدامات مدیریت شهری در منطقه سه ساری است.

شهردار مرکز مازندران ، خاطرنشان کرد: نصب جدول کانیوو و پیاده رو سازی نیز در این محدوده ازدیگر برنامه ‌‌های است که در دستور کار شهرداری ساری قرار دارد.

وی گفت:  پروژه فاز دوم بوستان ملل با هدف رونق گردشگری و توسعه اقتصادی ساری، در منطقه سه شهری به طول 6.5کیلومتر از پل کابلی تا تنگه لته در حال انجام است که بهره برداری از آن نقش موثری در پیشرفت همه جانبه بلوار کشاورز خواهد داشت.

انتهای پیام/370/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبرد‌ها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد