Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:23:58 GMT

حمله به بانک مرکزی بغداد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۵۱۲

در حمله امروز افراد ناشناس برای ورود به بانک مرکزی بغداد، دست‌کم 9 نیروی امنیتی زخمی شدند. ناطقان: فرماندهی عملیات بغداد، از حمله برخی افراد ناشناس به ایست بازرسی  نزدیک به ساختمان «بانک مرکزی» در پایتخت و زخمی شدن نه نفر از نیروهای امنیتی طی این حمله خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری «روسیا الیوم»، در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد آمده است: افراد ناشناس، امروز با نارنجک به بانک مرکزی بغداد در خیابان «الرشید» حمله کردند و طی این حمله دست‌کم نه نیروی  امنیتی زخمی شدند و حال چهار نفر از آنها وخیم است و به بیمارستانی در نزدیکی بانک انتقال یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز نیز صدها نفر از معترضان عراقی، در میدان‌های «التحریر» و «الخلانی» در پایتخت تجمع کردند. امروز در مقایسه با روزهای پیش، آرامش در میدانهای تحصن بغداد برقرار بود و شب گذشته درگیری‌های پراکنده‌ای میان معترضان و نیروهای امنیتی به وجود آمده بود.

بغداد و چند استان مرکزی و جنوبی عراق از اول اکتبر گذشته شاهد تظاهرات‌های مردمی در اعتراض به وضعیت نابسامان کشور، بیکاری و فساد است. در برخی از این استانها، تظاهرات‌ها به آشوب و اغتشاش نیز کشیده شده و ده‌ها نفر جان خود را در این راه از دست داده‌اند. استعفای نخست‌وزیر این کشور نیز تاکنون نتوانسته موج اعتراض‌های مردمی در عراق را خاموش کند. منبع: فارس برچسب ها: حمله ، بانک مرکزی ، بغداد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله بانک مرکزی بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد