Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع پور گفت: هم‌اکنون ۱۳ درصد از مدارس این استان معادل ۳۵۸ باب نماز خانه مستقل دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «هادی زارع‌پور»  روز گذشته، ۱۲ آذرماه در اجلاس نماز گچساران، اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ باب مدرسه در ۱۳منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: با توجه به نبود نماز خانه مستقل در تمام مدارس استان، نماز جماعت در برخی آموزشگاه‌ها در داخل سالن آموزشگاه، کتابخانه و یا کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چهار هزارو ۵۶۴ سوادآموز سال گذشته در طرح آموزش عملی نماز شرکت کردند، اضافه کرد: در این طرح، آموزشیاران طبق برنامه مدون اقدام به آموزش نماز به سواد آموزان کلاس خود کردند.

 

زارع‌پور تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸۷ امام جماعت روحانی و ۹۵۲ امام جماعت فرهنگی در مدارس این استان نماز ظهر را اقامه می‌کنند.

 

وی با اشاره به نواختن زنگ نماز در مدارس استان، ابراز کرد: برابر مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ۲۰ دقیقه پس از اذان به زنگ نماز مدارس شیفت ظهر اختصاص دارد و در سطح مدارس نماز جماعت برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: آموزش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و تعمیق اعتقادات و باورهای دانش آموزان مهمترین رسالتی است که فرهنگیان به آن مبادرت می‌کنند.

 

زارع‌پور تجهیز و بهسازی نمازخانه‌های مدارس را از اولویت‌های آموزش و پرورش برشمرد.

 

منبع: ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های مساجد فعالیت های مسجدی اصفهان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس خبرگزاری شبستان مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نمازخانه مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه متفاوتی دارند و شهریه مدارس با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، تعیین می‌شود. - اخبار استانها -

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در سراسر کشور بیش از 18 هزار مدرسه غیردولتی و بیش از 20 هزار آموزشگاه وجود دارد، گفت: در استان کرمان قریب هزار و 100 مدرسه غیردولتی وجود دارد که در امر آموزش دانش آموزان به کمک آموزش و پرورش آمده‌اند.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است، افزود: نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و امکانات از جمله عوامل سهیم در تعیین شهریه مدارس غیردولتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، ادامه داد: شهریه این مدارس با توجه به آیین‌نامه و موادی چون محل مدرسه، اجاره مدرسه، امکانات مدرسه، هوشمند بودن، استفاده از سالن‌های ورزشی و فوق برنامه‌ها مشخص می‌شود.

وی با اشاره به روند تصویب نرخ شهریه مدارس غیردولتی، بیان کرد: شهریه مدارس غیردولتی با توجه به امکانات و خدماتی که به دانش آموزان ارائه می‌شود از سوی مؤسس تعیین شده و ادارات آموزش و پرورش شهریه پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه ممکن است آموزش و پرورش رقم شهریه پیشنهادی از سوی مؤسس را تایید یا تعدیل کند، افزود: در ادامه نرخ شهریه به شورای سیاست‌گذاری مدارس و مراکز غیر‌دولتی ارجاع می‌شود و در آنجا برای نرخ شهریه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال تمام مدارس غیردولتی ما شهریه متفاوتی دارند، گفت: اولیا می‌توانند از سایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به آدرس https://mosharekatha.ir/  مبلغ شهریه مدرسه مورد نظر خود را مشاهده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه والدین می‌توانند با وارد کردن نام یا کد مدرسه در سامانه مشارکت‌ها از مبلغ شهریه مدرسه مورد نظر مطلع شوند، ادامه داد: با جمع ارقامی که در بخش استعلام شهریه وجود دارد مانند شهریه فوق برنامه درسی، شهریه مکمل و شهریه تابستانی رقم کلی شهریه مدرسه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش به همراه اداره بازرسی، حراست و آموزش‌ها بر مدارس غیردولتی نظارت دارند، گفت: در سایت شهریه آموزش و پرورش شهریه تمام مدارس مشخص است؛ همچنین میزان شهریه با فوق برنامه‌ها باید روی دیوار حسابداری مدرسه نصب شده باشد.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند