Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:33:52 GMT

باتری UPS یک نیاز ضروری در عصر تکنولوژی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۷۹۹

باتری UPS یک نیاز ضروری در عصر تکنولوژی

آیا تاکنون نام باتری UPS  را شنیده‌اید آیا کاربرد این باتری را می دانید برای آشنایی با کاربرد این وسیله با ما همراه شوید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آرکاباتری، باتری UPS از نوع باتری‌های سرب اسیدی یا سیلد اسید هستند متخصصان این نوع از باتری را جزو بهترین‌ها می‌دانند. معمولا باتری خودرو و باتری UPS با هم اشتباه می‌شوند برای شناخت هرچه بیشتر این باتری ها با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی باتری UPS یا ساکن

باتری  ساکن یا UPS یک وسیله الکترونیکی است که از آن برای ثبات در جریان تغذیه ی وسایل الکترونیکی یا برقی استفاده می شود.

قصد داریم برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این نوع باتری به شرح مهمترین وظایف آن بپردازیم.

 تامین برق در صورت قطع برق از منبع تغذیه اصلی حفاظت از تجهیزات الکترونیکی در مقابل کاهش و افزایش ولتاژ برق  محافظ سیستم و نویزگیری از سیستم  از دیگر کاربردهای آن محافظت از لوازم برقی در مقابل بی ثباتی برق شهری است.

نقش باتری های ساکن چیست؟

می توانید از UPS ها در مواردی مانند محافظت از تجهیزات الکتریکی، رایانه ها، تجهیزات مخابراتی و سایر وسایل برقی و الکترونیکی استفاده کنید. در زمان قطع برق ممکن است بیشتر سازمان ها، مراکز و اداراتی که از وسایل برقی استفاده می کنند با صدمات و تلفات و در مواردی آسیب های جبران ناپذیری روبرو شوند استفاده از باتری UPS در این موارد می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

تفاوت باتری UPS و باتری خودرو

ابتدا باید بگوییم که باتری خودرو به شکل معلق در مایع کار می کند. به این دلیل به این نام مشهور شده اند که باتری خودرو برای ساختن نیروی الکتریسیته از واکنش اسید سولفوریک بر روی صفحاتی که در مس معلق است بهره می گیرند.

استفاده از این نوع باتری ها برای برای UPS مناسب نبوده و دلیل آن این است که ممکن است اسید موجود در باتری به بیرون نشت کند. همچنین هنگام شارژ باتری امکان تولید هیدروژن قابل اشتعال وجود داشته و از این نظر بسیار خطرناک است.

در صورتی که باتری‌های اسید سلید یا UPS به شکلی طراحی شده اند که احتمال نشتی اسید و فرار هیدروژن در آن ها تقریبا غیرممکن است. از این رو برای اینکه احتمال نشتی را در آن ها کاهش بدهند اسید را با لایه‌هایی از نمد و فیبر پوشانده اند و در جای خود محکم کرده اند.

کاربرد کلی باتری UPS

اصلی ترین کاربرد باتری UPS تامین برق به صورت اضطراری می باشد. کابردهای اصلی این باتری را می‌توان در تجهیزات زیر دید:

انواع تجهیزات مخابراتی  سیستم‌های رایانه‌ای و سرورها دوربین‌های مدار بسته  دزدگیرها کرکره و درب های برقی

خرید باتری UPS از آرکا باتری

ارائه‌کنندگان مختلفی برای باتری UPS وجود دارد. اما آرکا باتری به عنوان یکی از نمایندگان اصلی شرکت صبا باتری با خدمات ویژه به عرضه این باتری می پردازد. از جمله مهترین خدمات ارائه شده توسط این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی فروش باتری با قیمت رقابتی  خدمات ارسال و نصب در محل توسط کارشناسان متخصص خدمات ارسال و نصب دو ساعته در تهران، کرج و مشهد  خرید باتری کهنه و مستهلک شده یو پی اس  ارسال رایگان برای سفارشات بالای یک میلیون تومان ارائه خدمات ۲۴ ساعته و در محل

نحوه خرید از آرکا باتری

برای خرید انواع باتری های خودرویی و UPS می‌توانید بصورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل به وب سایت فروشگاه به نشانی www.arkabattery.com مراجعه کرده و یا با شماره  ۴۹۰۳۲۰۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا ضمن دریافت مشاوره تخصصی سفارش خرید و یا گارانتی خود را ثبت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باتری خودرو باتری لیتیومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها