Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل چهارشنبه ۱۳ آذر در بازدید از راه‌های شهرستان بیله‌سوار مغان افزود: از این تعداد ۲۴۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۲۶۵ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۷۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۹۴۶ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی و برای برداشتن آنها اقدام کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و بیان کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با تمام توان تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راه‌ها، گفت: نصب هزار و ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها، تعمیر ۲ هزار و ۴۸۰ شاخه گاردریل آسیب‌دیده، تهیه و نصب بیش از سه هزار عدد تابلوی الزامی راه‌ها و تسطیح ۹۷۵ کیلومتر حریم راه از جمله اقدامات راهداری استان در هشت ماه امسال بوده است.

او ارتقای ایمنی محورها و هوشمندسازی جاده‌ها را از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برشمرد و افزود: طبق نظر کارشناسان پلیس راه و دفتر فنی استانداری راهداری اقدام به اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان می‌کند.

کد خبر 467877 برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل پلیس راهور - جاده‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل پلیس راهور جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود