Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- نسخه جدید پیام‌رسان گوگل به قابلیتی مجهز شده است که می‌تواند صحت و سقم پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌شده به کاربران را بررسی کرده و به‌این‌ترتیب پیام‌های اسپم را مسدود کند. نسخه جدید پیام‌رسان گوگل به قابلیتی مجهز شده است که می‌تواند صحت‌ و سقم پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌ شده به کاربران را بررسی کرده و به‌ این‌ ترتیب پیام‌های اسپم را مسدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، این روزها تنها کسب‌ و کارها از فناوری پیامک در شمار زیاد استفاده می‌کنند و به همین دلیل شبکه‌های تلفنی برای ارسال پیام‌های نامحدود بسیار سخاوتمند هستند.

با این‌ حال هنوز باز کردن نرم‌افزارهای پیام‌رسان، شانسی را در اختیار هکرها قرار می‌دهد که به سیستم شما نفوذ کرده و اهداف فیشینگ خود را به سرانجام برسانند.
 
با این‌ حال به نظر می‌رسد که آخرین ساخت بتای نرم‌افزار پیام‌های گوگل سعی دارد تا با ارائه قابلیتی به نام « Verified SMS» این حملات را از بین برده یا به حداقل برساند.

در صورت فعال شدن این قابلیت، شماره تلفن کسب‌ و کارها و شما و نیز محتویات پیام، یک کد هش ایجاد می‌کند. سپس این کدها به گوگل ارسال می‌شود و این کمپانی صحت و درستی این پیام‌ها را بررسی خواهد کرد.
     
این قابلیت در صورت فعال بودن نماد، تایید ویژه‌ای را به پیام متنی ارسال‌ شده به شما می‌افزاید که نشان‌دهنده صحت آن است.
با این‌ حال اگر کدهای هش یادشده با یکدیگر همخوانی نداشته باشند، گوگل فقط به شما می‌گوید که «این پیام قابل‌تأیید نیست». اگر اتصال اینترنت شما ضعیف است ممکن است با پیام «در حال تایید ارسال‌کننده» مواجه شوید.
 
گوگل در صفحه پشتیبانی خود آورده است که: «حتی اگر شخصی بتواند کد اعتبارسنجی را بخواند، نمی‌تواند آن را رمزگشایی کند زیرا به کلید خصوصی شما یا تجارت یادشده نیازمند خواهد بود. این امر به گوگل موجب می‌شود که گوگل بتواند تایید کند که محتوای متنی که دریافت می‌کنید به‌درستی توسط یک تجارت بدون درستی به محتوای پیام‌های دیگر شما ارسال‌شده است.»
 
این قابلیت فعلا برای نسخه بتای پیام‌رسان گوگل عرضه شده است و گزارش‌ها نشان می‌دهد که این نسخه در حال حاضر برای چند کشور محدود از قبیل ایالات‌ متحده، لهستان و هندوستان در دسترس است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پیام رسان گوگل تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در نیمه اردیبهشت
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها