Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسعود برومند در حاشیه این افتتاح در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به اینکه در این زمینه ایجاد بستر و استانداردسازی برعهده وزارت علوم است  افزود: اما خلاقیت‌های اصلی را دانشگاه‌ها ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دانشگاه شهید باهنر در حوزه مهارت‌افزایی می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور باشد افزود: مهارت به انسان اعتماد به نفس می‌دهد و دانشجویان می‌توانند با مهارت از دانسته‌های تئوری خود استفاده کنند و خلق ثروت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در آینده نزدیک سامانه‌ای برای ثبت مهارت‌های دانشجویان راه‌اندازمی‌شود تا سایر دانشگاه‌ها از مهارت‌های یکدیگر استفاده کنند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: وضعیت بازار کار را باید دائماً به دانشگاه اطلاع رسانی  کرد تا آنها دید مناسبی نسبت به جامعه کاری داشته باشند.

در این مرکز قرار است که دروس مهارت‌افزایی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان به دانشجویان آموزش داده شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه نیز  از آزمایشگاه پژوهشی و تحقیقات کاربردی (مرکزی)، پروژه‌های صنعتی، دستگاه تمییزکاری لیزری به منظور پاک‌سازی آلاینده‌های فرونشسته بر روی سطح المان‌های الکتریکی، بهبود کارایی عملیات فلوتاسیون با کاهش رس‌ها و پیریت در مقیاس نیمه صنعتی، گیاه جدید تریتی پایرم، پسته مقاوم به شوری، کارگاه مجازی آموزش و رفع اشکال سامانه محاسبات سریع دانشگاه(HPC) و پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی بازدید و با فعالیت‌های دانشگاه شهید باهنر آشنا شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان اعتماد به نفس ثروت خلاقیت علوم تحقیقات و فناوری فنی و حرفه ای زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد