Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در نشست شورای مشورتی با دانشجویان این استان اظهار داشت: بخش خصوصی باید خودش مسائل مربوط به تجارت را تدوین کند و  دستگاه های اجرایی هم در نوشتن سند کمک می کنند.

وی با بیان اینکه  اوج تجارت ما تنها در محدوده واردات است افزود: ادامه این روند، بطور قطع تولید در داخل را مختل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه آداب ورود به تجارت در استان کم رنگ است، گفت: در موضوع صادرات باید کالاها و اجناس، استاندارد های لازم را داشته باشد زیراکه در این حوزه با سایر کشور ها در رقابت هستیم.

استاندار خراسان شمالی بر رشد همه جانبه و توسعه پایدار تاکید کرد و افزود: در تصمیم گیری ها و اجرای برنامه ها باید از مشورت و نقطه نظرهای دیگران بهره مند شویم؛ نمی شود از توسعه حرف بزنیم اما همه شاخص ها را رعایت نکنیم.

شجاعی افزود: کارها زمانی درست پیش می رود که همه را در نظر بگیریم نمی شود کسی را حذف کنیم.

وی بر توان استفاده از نیروهای نخبه و کارشناسان استان تاکید کرد و افزود: هم اکنون پنج هزار نفر مهندس فنی و عمران عضو سازمان نظام مهندسی هستند ، این افراد با وجود اینکه هستند اما دیده نمی شوند.

وی بر استفاده از مشورت جوانان و دانشجویان برای حل مشکلات و معضلات جامعه نیز تاکید کرد و افزود: علیرغم اینکه این قشر خود مشکلات مختلف از جمله معیشتی دارند اما، باید تولید فکر کنند تا این مشکلات برطرف شود.

شجاعی اظهار داشت: هم اکنون تلاش می کنیم تا مشکلات صنفی دانشجویان را نیز برطرف کنیم اما از آنان انتظار داریم که به حل مشکلات جامعه توجه ویژه داشته باشند.

در این نشست دانشجویان بخشی از مشکلات صنفی و همچنین چالش هایی که در جامعه است،  مطرح کردند و همچنین خواستار نشست های مستمر و کاربردی در این خصوص شدند.

در ۱۴ دانشگاه استان خراسان شمالی ۲۶۹ تشکل، انجمن و کانون وجود دارد که از میان اینها  ۲۱ نفر به عنوان مجمع مشورتی استان انتخاب شده اند.

خراسان شمالی ۴۰ هزار دانشجو دارد که در ۴۰ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی، کاربردی، فنی و حرفه ای و موسسه ها تحصیل می کنند.

برچسب‌ها بجنورد گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تجارت خراسان شمالی دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تجارت خراسان شمالی دانشگاه ها بجنورد گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تجارت خراسان شمالی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است

سخنگوی دولت از رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تا رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «جهش تولید»، نوشت:

«به گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید. تراز تجاری در این ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.»

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی