Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:22:13 GMT

به ظرفیت مردمی در اقتصاد توجه شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۵۹۳

به ظرفیت مردمی در اقتصاد توجه شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: به ظرفیت مردمی در اقتصاد توجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع کارافرینان و تولیدکنندگان همدانی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور خاطر نشان کرد: در میدان سخت اقتصادی امروز که به لحاظ تحریم ها و وجود برخی قوانین سخت و دست و پا گیر با مشکلات بسیاری رو به رو هستیم باید از شما به عنوان سربازان حاضر در خط مقدم عرصه تولید تشکر ویژه ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه همدان افزود: متاسفانه اقتصاد ما به عرصه ای برای تهاجم دشمن تبدیل شده است و از طرق مختلف همچون قاچاق کالا و ممنوعیت صادرات به دنبال آن هستند تا به اقتصاد ما ضربه بزنند.
وی به ویژگی های یک مدیر خوب اشاره کرد و گفت: اگر همه شرایط در بهترین وضعیت ممکن فراهم باشد یک مدیر کار سختی را بر عهده نخواهد داشت و لذا مدیری را مدیر خوب باید بنامیم که در میدان های سخت واحد های تولیدی را نجات دهد.
شعبانی تاکیدکرد: همه شما نمونه های همان مدیر موفقی هستید که توانسته اید با وجود همه مشکلات و شرایط سخت واحد های خود را به خوبی مدیریت کنید.
وی ورود دولت به عنوان متصدی را در شرایط فعلی نادرست خواند و گفت: فعلا با اطلاعات اقتصادی موجود دولت به معنای حاکمیت و نه معنای خاص دولت، نباید به تصدی گری بپردازد بلکه باید نقش تسهیل کنندگی را ایفا کند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در اقتصاد خاطر نشان کرد: ادارات و نهاد های تصمیم گیر باید با تسهیل کردن مسیر تولید، از مردمی که در میدان تولید حضور دارند استفاده کند و آن ها میدان دار این فرایند باشند.
وی یادآور شد: در عرصه خصوصی سازی نیز ظرفیت های بزرگی در کشور وجود دارد که مدیران ومسئولان باید در امر اعتماد سازی در جامعه قدم جدی بردارند.
امام جمعه همدان ریشه بسیاری از موانع تولید را مربوط به مشکلات کلان کشور دانست و گفت: استان همدان دارای ظرفیت های فراوانی است که می شود با همت مسئولان شاهد فعالیت تولیدی های بیشتر و رونق در سطح استان باشیم.
وی ابراز داشت: امروز نیاز داریم که هم در امر کمیت و هم کیفیت با تمام وجود به میدان بیاییم و ظرفیت واحد های موجود را نیز به ده برابر وضعیت فعلی تبدیل کنیم.
شعبانی در پایان خواستار مبارزه با قاچاق کالا به صورت جدی در کشور شد و تاکید کرد: قاچاق کالا آسیب های جدی بسیاری به واحدهای تولیدی ما وارد کرده است ولذا نیازمند ایجاد حساسیت و برخود جدی تری در این زمینه هستیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد همدان نماینده ولی فقیه قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان تولید و به مرکز پسماند و بازیافت همدان ارسال می‌شود.

مهدی آزاد افزود: در این مرکز با راه اندازی حوضچه‌های بازیافت بخش زیادی از پساب‌های زباله‌ها در حوضچه‌هایی جمع و به تدریج خشک می‌شوند.

او همچنین گفت: حوضچه سوم امروز وارد مدار تصفیه فاضلاب و با لایه ریزی مناسب مانع نفوذ پساب زباله به زمین شده است.

به گفته مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان، برای این حوضچه ۶ میلیارد تومان هزینه شده است و قرار است از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی بخش زیادی از زباله از مبدا جدا و بازیافت شود.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی