Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:56:15 GMT

کشف ۹ فقره سرقت در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۸۷۰

کشف ۹ فقره سرقت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جمال موسوی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پس از وقوع چند فقره سرقت و همچنین تماس شهروندان با مرکز فوریت های ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی محل انجام سرقت ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل ۳سارق شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موسوی با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است تصریح کرد:در ۲ عملیات جداگانه توسط کلانتری ۱۳ و یگان فوریت ۲ سارق که در امر سرقت لوازم داخل خودرو فعالیت داشتند دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان به ۹ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرده اند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست گفت:شهروندان توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4789077

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی ایلام سرقت بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد راهپیمایی ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک