Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام رییسی امروز (چهارشنبه) در اصفهان اظهار کرد: چیزی که رهبری برای ما در گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌اند این است که به عدالت نزدیک شویم.

وی افزود: احساس مسئولیت حس مبارکی است، فردی که در جامعه به معروف و منکر حساس نباشد، مرده محسوب می‌شود. 

وی گفت: امروز به عنوان یک مسئول، از این همه احساس رضایتی که به دستگاه قضایی وجود دارد، خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این باید به عنوان یک فرصت تلقی شود. بخش قضایی کنترل کیفیت است، اگر ساختارهای فسادآور اصلاح شود و دستگاه‌ها وظایف خود را انجام دهند، کمتر به دستگاه قضایی ایراد وارد می شود.

وی گفت: امروز حضور شما، توطئه ایجاد ناامنی در کشور توسط بدخواهان را نقش بر آب کرد و امروز کشور ما در مقابل این توطئه امن است.

رئیسی گفت: باید در این راه خطرپذیر بود و احساس مسئولیت کرد. از شاخصه اصفهان، شهدای عالی قدر هستند که برای جهان اسلام درخشش دارند و نشان صدق را همراه خود دارند و هیچ زمان نباید شهید و شهادت، ایثار و از خودگذشتگی و مجاهدت کمرنگ شود.

رئیسی گفت: مرتب تاکید می کنید باید بر احیای حقوق عامه احساس مسئولیت شود، امام (ره) به مردم نگاه تشریفاتی نداشت، اگر می‌گفت میزان رای ملت است، عمیقا معتقد بود. امروز به عنوان یک مسئول، از این همه احساس رضایتی که به دستگاه قضایی وجود دارد، خوشحالم و این باید به عنوان یک فرصت تلقی شود.

رییس قوه قضاییه گفت: این نکته درست است، شبکه ملی اگر فعال شود بسیاری از مسائل را حل می‌کند، شبکه ملی اطلاعات یکی از اهدافی است که به شدت دنبال خواهیم کرد و یکی از ضرورت‌های جدی کشور است.

وی اظهار کرد: پرچمی را که رهبری برداشته‌اند،  ظیفه داریم پای این پرچم بایستیم و ایستادگی را پیشه کنیم. امروز مسئله مبارزه با ناهنجاری‌ها و فساد یکی از مهمترین مسائل جامعه است.

ربیس قوه قضاییه ادامه داد: هم در اصلاح ساختارهای فسادزا، هم در اصلاح قوانین و مقررات و هم برای برخورد با متخلفان باید کار عملی کرد.

وی تصریح کرد: حتما بدانید، ملامت ملامت‌گران و حاشیه‌سازی‌های دشمن ما را از میدان به در نخواهد کرد. امروز حضور شما، توطئه ایجاد ناامنی در کشور توسط بدخواهان را نقش بر آب کرد و امروز کشور ما در مقابل این توطئه در امنیت قرار دارد و نباید فراموش کرد هم باید به خواست مردم توجه کنیم.

رییسی گفت: هم با اغتشاشگران برابر قانون برخورد می‌کنیم و هم نسبت به مسئله مردم، باید توجه کرد. نباید بگذاریم سفره مردم خالی بماند. در یک کلام از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات سیدابراهیم رئیسی حقوق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود

محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر نوید تداوم بارش‌های بهاری از بعد از ظهر امروز دوشنبه را داد و بیان کرد: از امروز تا چهارشنبه به ویژه بعد از ظهرها شاهد بارش باران‌های بهاری و رگباری خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی فارس گفت: از بعد از ظهر امروز دوشنبه در غرب و شمال‌غرب استان فارس شامل شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد، کوهچنار و کازرون و در برخی نقاط شهرهای غرب شیراز مثل فراشبند و فیروزاباد شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود.

محمد علیزاده افزود: از فردا سه‌شنبه بعد از ظهر بارش‌ها به مرور کم می‌شود و از چهارشنبه بعد از ظهر مجدداً در مرکز و غرب و شرق استان فارس شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از شب چهارشنبه شاهد کاهش دما خواهیم بود گفت: روزهای آخر هفته نیز به مرور دمای هوا افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6097983

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • رییسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟