Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@00:25:42 GMT

مشکل پرسپولیس برای جذب دو مهاجم خارجی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۱۱۴

مشکل پرسپولیس برای جذب دو مهاجم خارجی

باشگاه پرسپولیس برای جذب دو مهاجم خارجی با مشکل جدی مواجه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد ضعیف جونیور براندائو در پرسپولیس باعث شد عمر حضورش در این تیم به نیم‌فصل هم نکشد و خیلی زود راهی کشورش شود. در کنار این مسئله علی علیپور هم با روز‌های اوج خود فاصله گرفت. با توجه به همین مسئله محمدحسن انصاری‌فرد به اتفاق گابریل کالدرون تصمیم گرفتند دو مهاجم نوک در تعطیلات نیم‌فصل جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم یک ماه پیش گرفته شد اما با این حال پرسپولیسی‌ها امیدوار به بازگشت علیپور به روز‌های اوج بودند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. باشگاه پرسپولیس ابتدا در نظر داشت یک مهاجم خارجی در کنار یک مهاجم داخلی به خدمت بگیرد که گزینه داخلی خوبی پیدا نکرد. از این رو انصاری‌فرد در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد برای نیم‌فصل در نظر دارند دو مهاجم خارجی به خدمت بگیرند.

مطرح شدن این نقل قول از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس با استقبال هواداران این تیم مواجه شد، اگرچه ممکن است عملی نشود. از این جهت که بازیکنان خارجی معرفی شده به باشگاه پرسپولیس قیمت بالایی دارند و چه بسا جذب دو بازیکن خارجی برای این تیم بیش از یک میلیون دلار هزینه ببرد. با این حساب شاید پرسپولیس در نیم‌فصل نتواند بیشتر از یک بازیکن خارجی در خط حمله به خدمت بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جونیور براندائو گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جونیور براندائو گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن