Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فرقی ندارد مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی، مردم به این فکر می‌کنند که تیم ملی به جام جهانی راه‌یابد و در بازی‌های آسیایی موفق باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین کعبی مربی تیم فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در هفته سیزدهم در جمع خبرنگاران گفت: سایپا یک تیم جوان و بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که توانستیم تساوی بگیریم. یک امتیاز هم برای ما یک امتیاز است و با این امتیاز به رده چهارم جدول رفتیم و باید خودمان را برای هفته‌های آینده که باید بازی‌های سخت‌تری را انجام دهیم آماده کنیم.

وی در خصوص فسخ قرارداد ویلموتس با تیم ملی فوتبال اظهار داشت:‌همه به دنبال منافع تیم ملی هستند  و هر مربی که می‌خواهد به ایران بیاید باید اول منافع تیم ملی را نگاه کند فرقی نمی‌کند ایرانی باشد یا خارجی چون همه مردم ایران به فکر جام جهانی و بازی‌های آسیایی هستند. برای ما فرقی نمی‌کند مربی خارجی بیاید یا مربی ایرانی. ما فقط دوست داریم مردم خوشحال باشند و در استادیوم آزادی از تیم ملی‌شان لذت ببرند. 

کعبی اضافه کرد: در مورد خصوص عملکرد فنی ویلموتس در این شش ماه نمی‌توانم اظهارنظر کنم و فدراسیون و کارشناسان بزرگ‌تر باید در این خصوص عمل کنند. شاید من به عنوان یک بازیکن قدیمی و به عنوان یک مربی جدید در فوتبال ایران حضور دارم اما برای من زود است در خصوص یک مربی خارجی نظر بدهم. شاید ویلموتس نتایج خوبی نگرفته باشد ولی چون فدراسیون او را انتخاب کرده است باید آنها نظر بدهند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه اذعان داشت: با این نتایجی که از تیم ملی می‌بینیم هیچکس راضی نیست ما تیم ملی خیلی خوبی داریم و این آرزوی هر مربی است که بیاید و هدایت این تیم را برعهده بگیرد. من برای تیم ملی فقط می‌توانم آرزوی موفقیت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اگر ویلموتس در ایران می‌ماند و بعد از دور مقدماتی از تیم ملی جدا می‌شد بهتر بود یا خیر، گفت:‌ در این خصوص کسانی که مربی انتخاب می‌کنند باید نظر بدهند من در این موضوع صحبتی نکنم خیلی بهتر است. شرایط، شرایط بسیار سختی است چون مردم از تیم ملی انتظار دارند و همه دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد. ما خودمان را نمی‌توانیم با قطر و امارات مقایسه کنیم چون توقعات آنقدر از تیم ملی ایران بالا رفته که همه از این تیم کسب نتایج خوب را توقع دارند. به نظر من کسی را انتخاب کنند که به درد تیم ملی ایران بخورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان فوتبال ورزشی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم