Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@15:26:47 GMT

چه کسانی ویلموتس راانتخاب کردند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۷۰۱

فدراسیون فوتبال که در ماه‌های اخیر بیشتر «فدراسیون سکوت» بوده و زیر بار فشار «انتقادات به حق» نتوانسته از خودش دفاع کند، در حال تدارک برای یک استقبال دیگر از سرمربی جدید است! ناطقان: حوالی ساعت ۴ صبح هفتم خردادماه که جمعی از مسئولان و نمایندگان فدراسیون فوتبال ذوق زده وارد سی آی پی فرودگاه امام خمینی تهران می‌شدند تا با دسته های گل از سرمربی جدید تیم ملی استقبال کنند احتمالا هیچ کدام تصور نمی کردند این استقبال بامدادی با بدرقه ای پاییزی به یکی از خاطرات تلخ تاریخ فوتبال ایران مبدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درست در همان روز و فاصله چند متر با درب ورودی سی آی پی فرودگاه عده ای از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی پشت زنجیرهای حراست فرودگاه ایستاده بودند که ادعا می کردند مسئولان فدراسیون بر ضرورت عدم ورود خبرنگاران به محوطه سی آی پی تاکید کرده اند.

ویلموتس از همان فاصله دور وارد ایران شد و هیچ خبرنگاری را در آن ساعات ندید، اما مستقبلینش برای سوار شدن به ماشین آخرین مدل استقبال از یکدیگر پیشی می گرفتند و ذوق زده همراه با برگ برنده جدید فدراسیون فوتبال به سمت تهران حرکت کردند.

در آن بامداد هفتم خرداد اجازه داده نشد خبرنگاران قدمی پیش بگذارند و بپرسند این آقا چگونه آمده؟ چطور انتخاب شده؟ قراردادش چه شرایطی دارد و چه تضمینی برای موفقیتش وجود دارد؟ چه کسی تضمین می کند که با او هم مثل کی‌روش تعامل نشود آنگونه که هر وقت خواست برود و هر زمانی مایل بود بازگردد.

حتی در روز رونمایی از تحفه بلژیکی، فدراسیون فوتبالی ها هم آمدند، سخنرانی کردند و رفتند تا امروز که اخبار غیررسمی از قطع همکاری حکایت می کند. کسی نتوانست گروهی و یا اختصاصی از جانب رسانه ها با ویلموتس گفت و گو کند، سوالی بپرسد یا حتی در خصوص نحوه انعقاد یا شروط قرارداد و سایر موضوعات مسئولین فدراسیون فوتبال را به چالش بکشد.

حالا و با دو شکست تلخ در مرحله مقدماتی جام جهانی بهترین راه حل این است که صورت مسئله پاک شود. همه چیز به فراموشی سپرده شود و آماده برای استقبال از گزینه بعدی. اینکه سرمربی بعدی تیم ملی برانکو باشد یا هر شخص و گزینه دیگری بحث بعدی است.

اما پیش از آمدن سرمربی جدید بهتر نیست از خودمان، مسئولین فدراسیون فوتبال و تصمیم سازان این اشتباه تاریخی بپرسیم چه فرد یا افرادی ویلموتس را انتخاب کردند؟

از کدام کارشناس و پیشکسوت در این خصوص نظری خواسته شد و چه شخص یا اشخاصی قرار است سرمربی بعدی را انتخاب کنند با توجه به کدام شاخصه و معیار و اینکه چه تضمینی وجود دارد که این بار تکرار یک انتخاب نادرست ۲ میلیون دلار دیگر به فوتبال و اقتصاد کشور لطمه وارد نخواهد کرد؟!

حافظه کوتاه مدت رسانه ها یا اهالی فوتبال و کارشناسان آنقدر ضعیف نشده که همه اتفاقات چند ماه اخیر را به همین راحتی فراموش کنیم و تنها تماشاگر نمایشی باشیم که در آن هیچ نقشی به اهالی رسانه ، پیشکسوتان و کارشناسان سپرده نمی شود.

حالا پیش این انتخابی دیگر یا شاید اشتباهی دیگر وقت پرسیدن از سوال های بی جوابی است که فدراسیون فوتبال همچنان پاسخی به آن نمی دهد. منبع: مهر برچسب ها: ویلموتس ، انتخاب ، استقبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ویلموتس انتخاب استقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید