Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه حامد حدادی، بهنام یخچالی و آرون گرامی‌پور گزینه‌های مدنظر ما برای پلی آف هستند، گفت: فشار و فضای گرگان را در تیم ملی هم تجربه نکرده‌ام. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهران شاهین‌طبع امشب در حاشیه تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شکست مقابل مهرام، اظهار داشت: در پنج دقیقه پایانی این دیدار عملکرد خوبی در حمله نداشتیم و خارج از سازماندهی بازی کردیم و شوت‌های ما تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند و چند تصمیمی که من گرفتم و اجرا شد تصمیمات خوبی در نیامد، تغییر دفاع ما سبب گل خوردن شد و در صحنه پایانی بازی هم می‌توانستیم تصمیم بهتری بگیریم.

شاهین طبع تصریح کرد: بازیکن همواره سعی می‌کند بهترین تصمیمش را در زمین اجرا کند و شاید پرتاب سه امتیازی علیار نجفی گل‌می‌شد و همه چیز تغییر می‌کرد، امیر صدیقی هم تلاش خودش را در صحنه پایانی مقابل صمد نیکخواه بهرامی انجام داد اما بخت با ما یار نبود.

وی در خصوص انتقاد هواداران به عملکرد بازیکنان در دیدار مقابل مهرام، گفت: بازیکنان در تمرینات و مسابقات تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و برد و باخت در بسکتبال اتفاق می‌افتد و باید تحمل بیشتری داشته باشیم.

عذرخواهی کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هواداران؛ در دیدارهای آینده این شکست را جبران می‌کنیملیگ برتر بسکتبال بانوان| رقابت مهم گروه بهمن مقابل هرمزگانبازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم از همراهی تیم محروم شد‌

شاهین طبع تصریح کرد: باید بازیکنان را تشویق کنیم و به آنها انگیزه بدهیم، همچنین ایرادهای تیم را برطرف کینم تا در دیدارهای آینده اتفاقات بهتری رخ دهد.

وی یادآور شد: پس از بازی در رختکن هم صحبت‌هایی انجام دادیم، ما مانند خانواده هستیم و اگر کسی ایرادی داشته باشد یادآوری می‌کنیم.

به گفته وی، باید این شکست را فراموش کنیم زیرا فردا روز دیگری است و باید از تجربه شکست در این دیدار در بازی‌های آینده استفاده کنیم.

به یک بازیکن خارجی نیاز داریم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص برنامه این تیم برای جذب بازیکن در پلی آف اظهار داشت: تیم ما نیاز به جذب بازیکن دارد و با تغییرات بهتر خواهیم شد، خوشبختانه افرادی که پشت تیم هستند زحمت می‌شکند و قطعا برای جذب بازیکن به ما کمک خواهند کرد.

شاهین طبع افزود: به یک بازیکن خارجی نیاز داریم و لژیونرهایی مانند حامد حدادی، بهنام یخچالی و آرون گرامی پور هم گزینه‌های مد نظر ما هستند و باید شرایط را بررسی کنیم، البته کیوان ریاعی هم پس از گذراندن دوران مصدومیتش به تیم ما اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به انتقادهای هواداران پس از شکست مقابل مهرام، گفت: برخی توقعات تیم را تحت فشار قرار می‌دهد که نتیجه منفی به دنبال خواهد داشت، تیم ما شرایط خوبی دارد و باید بازی به بازی پیش برویم.

شاهین طبع تصریح کرد: وقتی می‌بریم همه برنده‌ایم و وقتی می‌بازیم همه باخته‌ایم و من باخت را می‌پذیرم، باید تلاش کنیم و به تیم فشار نیاوریم زیرا بازیکنان برای کسب نتیجه نیاز به تهییج دارند و با اطمینان می‌گویم بازیکنان باانگیزه و باغیرتی داریم.

بازی با ذوب آهن در شهر ثالث برگزار شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره دیدار مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: بازی ساده‌ای نخواهیم داشت زیرا مس تیم دونده و خوبی است و مقابل پتروشیمی فقط با 7 اختلاف شکست خورد.

شاهین طبع افزود: بازی‌های بزرگ زیادی در پیش است و حساسیتی که نسبت به رضایت هواداران داریم زیاد است و گاهی به ما فشار می‌آورد.

وی ادامه داد: ما این فشار را تحمل می‌کنیم و دوست داریم هواداران راضی به خانه بروند، باید بگویم که فشار و فضای گرگان را حتی در تیم ملی هم تجربه نکرده‌ام.

وی در پایان درباره دیدار معوقه مقابل ذوب‌آهن که قرار است 28 آذر در اصفهان برگزار شود، گفت: به فدراسیون پیشنهاد دادیم که این دیدار در شهر ثالث برگزار شود زیرا ما یک بار برای این دیدار با ذوب آهن به اصفهان رفتیم و به دلیل برگزار نشدن بازی متضرر شدیم.

تیم شهرداری گرگان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، راس ساعت 16:15 فردا (پنجشنبه) در سالن امام خمینی (ره) میزبان مس کرمان است.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب 7 پیروزی، یک شکست و 15 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم شهرداری گرگان نخستین دیدار این مرحله را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ به حریف لبنانی واگذار کرد.

دیدار سوم (در صورت نیاز) روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان