Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۰ نفر در چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در گیلان ثبت‌نام کردند که با احتساب روزهای قبل این عدد به ۱۳۹ نفر می‌رسد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، طبق آمار ستاد انتخابات استان گیلان در چهارمین روز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در این استان 40 نفر نام‌نویسی نهایی کردند که از این تعداد 35 نفر مرد و 5 نفر نیز زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با احتساب آمار روزهای قبل تاکنون 139 نفر در استان گیلان که تعدادی از آنان نیز جزو چهره‌های سیاسی و اجرایی هستند با حضور در فرمانداری‌ها اقدام به ثبت‌نام کردند.
ستاد انتخابات شهرستان رشت نیز از نام‌نویسی 17 نفر در چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری این شهرستان خبر داد که از این میان 14 نفر مرد و 3 نفر نیز زن هستند و درمجموع تاکنون 49 نفر در رشت اقدام به ثبت‌نام کردند.

انتخابات 98 ـ بوشهر | 64 داوطلب انتخابات مجلس ثبت‌نام کردندانتخابات 98 ـ فارس | 249 نامزد انتخاباتی مجلس ثبت‌نام کردندانتخابات 98 ـ اردبیل | تعداد ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس به 65 نفر رسید

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده فعلی مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و ناصر عاشوری نماینده مردم فومن در دوره هفتم و نهم مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از چهره‌های سیاسی مشهوری هستند که امروز ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/613/ز

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم

عضو کمیسون عمران مجلس تاکید کرد : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

اقبال شاکری، عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود : این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

شاکری اظهارداشت : همچنین، مشخص نیست که چه تعداد از کارگران ساختمانی، بیمه خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این موضوع، باعث شده تا بسیاری از کارگران ساختمانی از حقوق خود محروم شوند.

شاکری ابراز داشت : مجلس از سازمان تامین اجتماعی می‌خواهد که در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، شفافیت کامل داشته باشد.

عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : مجلس خواستار شفافیت آمار افرادی است که به طور غیرقانونی، از بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم