Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:17:59 GMT

ثبت نام 249 داوطلب نمایندگی مجلس در فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۹۸۲۵

ثبت نام 249 داوطلب نمایندگی مجلس در فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده برای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس به 249 نفر رسید.

سید احمدی احمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با بیان اینکه در چهار روز گذشته 249 نفر داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان فارس ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: 227 نفر از این افراد مرد و 22 نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان با نام نویسی 104 نفر بیشترین آمار ثبت‌نام را در استان دارد، افزود: بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان در رده سنی 31 تا 70 سال هستند.
احمدی‌زاده ادامه داد: امروز در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی 43 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان نام‌نویسی کردند که از این تعداد 35 نفر آقا و 8 نفر مرد هستند.
به گزارش فارس، علی اکبری، علی راستگو و جعفر قادری از جمله افرادی بودند که امروز با حضور در فرمانداری شیراز برای حضور در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز ثبت‌نام کردند.
داوطلبان شرکت در انتخابات باید هنگام ثبت نام مدارک خود از جمله اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل آخرین مدرک تحصیلی، اصل کارت پایان خدمت، مدارک ایثارگری، یک قطعه عکس و اصل گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مشاغل موضوع ماده 29 قانون انتخابات را به همراه داشته باشند.
بر اساس قانون، سن داوطلبان نیز باید حداقل 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام باشد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مجلس شورای اسلامی مجلس شیراز ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان