Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای راهبردی استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه در پنج سال آینده با بازنشستگی نیروی انسانی در پست های دولتی مواجه خواهیم بود، ابراز داشت: از هم‌اکنون باید بررسی‌ها لازم در رابطه با رفع چالش های موجود انجام شود.

وی بابیان اینکه برخی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کیفیت و توانمندی چندانی نداشته و پتانسیل ارتقای مهارت و پست سازمانی را نیز دارا نیستند، افزود: بر این اساس جذب نیروی متخصص و کارآمد در دستگاه‌های اجرای استان سمنان می‌بایست مورد توجه گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه برای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی می‌بایست هر جلسه یکی از شاخص‌ها موردبررسی و ارزیابی قرار گیرد، ابراز داشت: می‌بایست در پایان سال این ۱۰ شاخص جمع‌بندی و برای ارزیابی و اعلام نتیجه دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شوند.

عسگری بابیان اینکه موضوع بهره وری در دستگاه‌ها صرفا یک‌ موضوع لوکس و تزئینی به شمار می‌رود و لذا باید سهم سازمان بهره وری در قانون برنامه‌ریزی مشخص شود، تصریح کرد: باید بهروری در دستگاه‌ها برنامه‌ریزی‌شده و به صورت شفاف و صریح در این خصوص اقدام شود.

وی بابیان اینکه خوشبختانه استان سمنان در میزان رضایتمندی مردم رتبه دوم را در کشور دارا است، افزود: برای ارتقا این جایگاه باید دستگاه‌ها واکاوی شده و آن‌هایی که عملکرد ضعیفی را در پاسخگویی داشتند مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گیرد تا استانی پاسخگو در قبال شهروندان و فعالان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم و این جایگاه ارتقا یابد.

کد خبر 4789181

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شورای اداری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج هفته بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد راهپیمایی ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است

 حسن بروشکی در همایش استانی خیرین مدرسه یار سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی از اندیشه و نگاه بلند و عمیق خیرین گران‌قدر بیان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

وی ادامه: در مسیر مدرسه یاری موضوع نگهداشت و ماندگاری نیروی انسانی در مناطق مختلف استان بسیار حائز اهمیت است و در برخی موارد یک دغدغه خواهد بود؛ به همین دلیل تأمین فضای اسکان آنان یک ضرورت است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: اصرار و اعتقاد ما بر این است که موضوع جذب نیرو در آزمون‌های استخدامی در سیستان و بلوچستان با اولویت بومی پذیری باشد تا شاهد ماندگاری و رفع کمبود دیرینه نیروی انسانی باشیم.

وی افزود: از مولفه‌های مهم تأثیرگذار در پوشش حداکثری تحصیلی دانش‌آموزان، توسعه طرح روستا مرکزی و مدارس شبانه‌روزی است.

بروشکی اذعان کرد: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات آموزش‌وپرورش استان متأثر از رشد جمعیت دانش‌آموزی است که به طور میانگین سالانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر افزایش می‌یابد و هم نیاز به فضا و تجهیزات و هم نیروی انسانی را تشدید می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس