Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور مسئولان استانی چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور هنرمندان 30 استان کشور در بیرجند افتتاح شد.

حسن رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه ۱۳ آذر در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در 250 غرفه برپا شده است.

وی با بیان اینکه 20 غرفه این نمایشگاه مربوط به سوغات استان‌ها است، بیان کرد: 230 غرفه دیگر تولیدات صنایع دستی 30 استان کشور است که برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه 138 غرفه مربوط به تولیدات هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی است، بیان کرد: شش سیاه چادر عشایری نیز در این نمایشگاه برپا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به استقبال گستره مردم استان از نمایشگاه‌های صنایع دستی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال فروش در سومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان داشته‌ایم.

رمضانی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا 18 آذرماه از ساعت 16 الی 22 برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بیرجند دایر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران