Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:48:22 GMT

باد و باران در راه گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۵۲۵

باد و باران در راه گیلان

مازیار غلامی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار در منطقه است؛  بنابراین از اواخر وقت امروز بانفوذ و تقویت سامانه بارشی و سرد ، کاهش دما ،-احتمال رعد و برق و وزش باد و بارندگی گاهی شدید و خیلی شدید و در ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش برف را تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آسمان استان را برای روز پنجشنبه ابری و مه آلود ، کاهش دما ، بارندگی و وزش باد( گاهی شدید خیلی شدید )، ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش برف و برای جمعه آسمانی ابری و مه آلود ، بارندگی و وزش باد بعضی نقاط شدید و خیلی شدید ، ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش برف را شاهد خواهیم بود .

وی با اشاره به مخاطره این وضعیت جوی  تصریح کرد: وزش باد و بارندگی( شدید و خیلی شدید) برف در ارتفاعات و نواحی کوهستانی ، کاهش محسوس دما در استان و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

وی بیان کرد:  همچنین طی فعالیت این سامانه جوی احتمال  آب گرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها،  رانش و لغزش وجود دارد .

غلامی از شهروندان خواست  از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند ؛ و رانندگان نیز در صورت ضرورت برای تردد در مسیرهای کوهستانی و جاده ها تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .

برچسب‌ها هواشناسی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی گیلان هواشناسی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو (فیلم)
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید