Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:13:13 GMT

ویلموتس قرارداد خود را فسخ کرد و خسارت می خواهد!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۹۵۸

ویلموتس قرارداد خود را فسخ کرد و خسارت می خواهد!

بنابر آن چه که مارک ویلموتس دقایقی پیش در توییتر خود منتشر کرده، این مربی قرارداد خود با فدراسیون فوتبال را یک طرفه فسخ کرده است.

در شرایطی که فوتبال دوستان ایرانی منتظر نتیجه مذاکرات فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس هستند، سرمربی سابق تیم ملی بلژیک خود وارد کار شد و در صفحه شخصی اش به این موضوع پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تکذیب اخبار در رسانه های ایرانی، خبر توافق با مهدی تاج را غلط دانست اما در جمله ای از توییت دومش مشخص کرد که با فدراسیون قرارداد را فسخ کرده و البته به دنبال دریافت خسارت است.

 

 

ویلموتس در این دو توییت چنین نوشته است:

«برخلاف اطلاعاتی که ظاهراً در مطبوعات ایران منتشر شده است، هیچ توافقنامه‌ی دوستانه‌ای بین فدراسیون فوتبال ایران و من و کادرفنی من حاصل نشده است. ما در حال مذاکره برای یافتن راه‌حلی مسالمت‌آمیز هستیم.

به دنبال عدم رعایت تعهدات قراردادی توسط فدراسیون فوتبال ایران و به دنبال فسخ قرارداد از جانب من که کاملن نیز توجیه پذیر و قانونی است، پرونده موجود در اختیار وکلای من است. من به شخصه هیچ توضیح بیشتری در این مورد نخواهم داشت».

 

 رییس فدراسیون فوتبال ایران بعد از مراسم بهترین های آسیا از هنگ کنگ به ترکیه و شاید کشوری ثالث رفته تا در آن جا توافقات لازم را برای جدایی مارک ویلموتس را با این مربی به عمل بیاورد که با توجه به روحیه سرمربی تیم ملی این توافق کار ساده ای نیست. بنابر آنچه که ویلموتس در این توییت ها به آن اشاره کرده او  اقدام به فسخ قرارداد کرده و به دنبال دریافت غرامت  نیز هست،موضوعی که به مسائل پیش از بازی عراق برمی گردد.

 

 

با این نوشته ها مشخص است که تصور ویلموتس بر این است که در این مذاکره دست بالا را در اختیار دارد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران ادعا می‌کند اگر پایانی را برای قرارداد ویلموتس متصور باشیم، به دلیل نپذیرفتن شرایط جدید کارفرما خواهد بود.

 

*نکته جالب استفاده ویلموتس از زبان فرانسه در صفحه توییتر اوست. زبانی که اغلب علاقه مندان فوتبال در ایران به آن آشنا نیستند و اغلب باید آن را با ابزارهای اینترنتی به انگلیسی برگردانده و سپس متن را ترجمه کنند.

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد