Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز نوآوری یک گروه صنعتی در حوزه تایر با اشاره به رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه‌ پایه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:‌ دانشجویان صاحب ایده در حوزه تایر می‌توانند طرح و پروپوزال خود را تا ۲۰ دی ماه به رویداد ارسال کنند و ایده‌های منتخب از حمایت نقدی و امکان استقرار در برج فناوری امیرکبیر بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر افشین آشفته در حاشیه رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه تایر، با اشاره به اینکه در گام اول این رویداد، اطلاعات کلی در مورد تایر، ساختار، انواع و روش‌های ساخت آن در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: در ادامه این رویداد مدیران ما در پنلی که تشکیل شده چالش‌ها و فرصت‌های صنعت تایر را بیان می‌کند. و بعد از برگزاری این قسمت، دانشجویان ، اساتید و پژوهشگران می‌توانند فرصت ایده پردازی پیدا کرده و توانمندی‌شان را با نیاز صنعت تطابق دهند.

وی با اشاره به این که در ادامه این رویداد جلسات خلق ایده برگزار خواهد شد، افزود: آنجا به عنوان مرکز نوآوری یک گروه صنعتی در حوزه تایر به ایده‌های دانشجویی کمک می‌کنیم که پخته شوند و فرصت تشکیل استارتاپ برای آنها ایجاد شود.

سرپرست مرکز نوآوری این گروه صنعتی حوزه تایر خاطر نشان کرد: در نهایت به دانشجویان فرصت می‌دهیم پروپوزال خود را در حوزه‌ تایر برای ما بفرستند و در این مسیر همراه آنها هستیم تا استارتاپ‌های موفقی شکل دهند و مسائل ما را برطرف کنند.

آشفته، مهلت ارسال پروپوزال نهایی به این رویداد نوآورانه را ۲۰ دی ماه اعلام کرد و درباره‌ سطوح حمایتی از این رویداد، گفت: در سه سطح حمایت طلایی، نقره‌ای و برنزی از نوآوران حمایت خواهیم کرد. بدین صورت که در سطح طلایی ۳۰ میلیون تومان حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری ما در برج فناوری امیرکبیر و امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه‌ برای صاحبان ایده‌های برتر در حوزه‌ تایر فراهم می‌شود.

وی حمایت نقدی سطح نقره‌ای را ۱۰ میلیون تومان و حمایت نقدی از سطح برنزی را ۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ایده‌های برگزیده در سطح نقره‌ای نیز امکان استقرار در برج فناوری امیرکبیر و نیز امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهزات کارخانه را خواهند یافت. این در حالی است که در سطح برنزی امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه تا حد امکان برای فناوران فراهم است و نیز مشاوره فنی به آنها داده خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: در انتخاب تعداد طرح‌های برگزیده هر سطح محدودیتی وجود ندارد و به عنوان مثال ممکن است ۱۰ نفر در سطح طلایی انتخاب شوند.

امروز جلسات خلق ایده رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه پایه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال برگزاری است و تاریخ ۱۳ آذر تا ۲۰ دی ماه به عنوان زمان ارسال طرح و پروپوزال به این رویداد تعیین شده است. ارزیابی ایده‌ها ۲۱ تا ۲۴ دی ماه انجام خواهد شد و در ۲۵ دی ماه نیز ارائه ۳ دقیقه‌ای و حمایت از منتخبان صورت می‌گیرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی