Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول با وجود چند تغییر در تیم اصلی خود، بازی خوبی به نمایش گذاشت و به صدرنشینی خود ادامه داد.

طرفداری- در چارچوب لیگ برتر انگلیس، تیم های اورتون و لیورپول به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

13 آذر 1398

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس 2019/20

گلزنان و دقایق:

شرح بازی

لیورپول خیلی زود به گل می رسد. دیووک اوریگی در دقیقه 6 برای میزبان گلزنی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیری در دقیقه 17 با یک ضربه آرام پای چپ گل دوم لیورپول را می زند تا قرمزها شروعی خوب داشته باشند. مایکل کین در دقیقه 20 یکی از گل های خورده اورتون را جبران می کند. دیووک اوریگی در دقیقه 31 با یک ضربه زیبا گل سوم قرمزها را می زند. سادیو مانه در دقیقه 45 گل چهارم لیورپول را می زند تا بازی 4-1 شود. در اوقات تلف شده نیمه اول، ریچارلیسون با ضربه سر گل دوم اورتون را می زند.

نیمه دوم شروع می شود. در دقیقه 52 ضربه لوکاس دینیه از بالای دروازه آدریان به بیرون می رود. در دقیقه 60 ضربه سر مایکل کین را آدریان به خوبی در اختیار می گیرد. در دقیقه 78 ضربه سر وینالدوم از بالای دروازه اورتون به بیرون می رود. در دقیقه 81 سادیو مانه در شرایط تک به تک با پیکفورد توپ را به  بیرون می زند. در دقیقه 85 مانه یک تک به تک دیگر از دست می دهد. ثانیه هایی بعد این مویزه کین است که یک تک به تک خراب می کند. در دقیقه 90 وینالدوم گل پنجم قرمزها را می زند.

شرح گل ها

لیورپول 1-0 اورتون | اوریگی (6): پاس در عمق زیبای مانه به اوریگی می رسد و مهاجم بلژیکی پس از دریبل کردن پیکفورد، گل اول لیورپول را می زند.

لیورپول 2-0 اورتون | شکیری (17): روی پاس مانه، شکیری در محوطه جریمه صاحب توپ می شود و با ضربه ای آرام گل دوم لیورپول را می زند.

لیورپول 2-1 اورتون | مایکل کین (20): کرنر ارسالی اورتون را لیورپولی ها برمی گردانند. توپ مجددا به محوطه جریمه لیورپول می رسد و مایکل کین در دهانه دروازه با شوتی محکم گل اول تیمش را می زند.

لیورپول 3-1 اورتون | اوریگی (31): پاس زیبای لوورن از دفاع به اوریگی می رسد. مهاجم بلژیکی یک استپ خوب می کند و سپس با ضربه ای دقیق دروازه پیکفورد را باز می کند.

لیورپول 4-1 اورتون | مانه (45): روی ضد حمله لیورپول، الکساندر آرنولد پا به توپ می شود. او یک پاس عرضی به مانه می دهد و مهاجم سنگالی با ضربه پای چپ گل چهارم لیورپول را می زند.

لیورپول 4-2 اورتون | ریچارلیسون (45+2): سانتر برنارد روی سر ریچارلیسون فرود می آید که وی با ضربه سر گل دوم تیمش را می زند.

لیورپول 5-2 اورتون | وینالدوم (90): فیرمینو مدافع اورتون را از پیش رو برمی دارد و پاس رو به بیرون به وینالدوم می دهد که هافبک هلندی با ضربه ای محکم دروازه پیکفورد را باز می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی