Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@08:07:32 GMT

جنگ در عراق علیه تروریست های داعش

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۴۵۳

جنگ در عراق علیه تروریست های داعش

مستند «کاپیتان» با موضوع جنگ در عراق علیه تروریست های داعش به زبان کردی دوبله شده است و شامگاه جمعه از کانال کردی شبکه سحر به روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند «کاپیتان» به کارگردانی محمدمهدی بهرامی نژاد و ابوذر هاشمی از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

در مستند «کاپیتان» گروهی راهی عراق شده اند تا با یکی از گردان های حشدالشعبی به نام کتائب سیدالشهداء همراه باشند و روایتگر مجاهدت های بسیج مردمی عراق برای مقابله با تکفیری ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین خدمه یکی از تانک های مستقر در گردان، توجه تیم سازنده را به خود جلب می کند و داستان از همین جا شروع می شود.....

مستند «کاپیتان» روز جمعه ساعت 21 به وقت تهران با تهیه کنندگی محمدمهدی بهرامی نژاد و مدیریت دوبلاژ فواد شافعی بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق داعش مستند کاپیتان تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، مستند بلند «نائب الامام» که تولید آن بیش از ۵ سال طول کشیده است به زندگی و فعالیت های عالم بزرگ شیعه سید نورالدین حسینی الهاشمی شیرازی پرداخته است. این مستند در قسمت جدید «کافه مستند» پخش می شود و در رابطه با آن گفت‌وگو خواهد شد.

او زعیم شیعیان شیراز و از برجسته ترین علمای فعال در مشروطیت بوده که فعالیت های او در سال‌های قبل و حتی پس از انقلاب، مسکوت مانده است، سیدنورالدین حسینی الهاشمی شیرازی یکی از شخصیت‌های برجسته است که نقش مهمی در تحولات سیاسی و مذهبی در سده اخیر داشته است.

«نائب الامام» محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و مرکز هنر انقلاب اسلامی است که توسط مرحوم محمد جعفری تهیه شده است. این اثر علاوه بر مصاحبه و اسناد آرشیوی در تصویرسازی ها از انیمیشن نیز بهره گرفته است. همچنین به گفته کارگردان برای این اثر چند هزار سند تاریخی مطالعه شده است.

در بخش نقد هنری برنامه، داود مرادیان و مهدی انصاری میزبان محمدعلی یزدانی کارگردان اثر هستند و درباره نکات فنی و محتوای این مستند و همچنین اهمیت ساخت چنین آثاری به بحث و گفت‌وگو می پردازند.

«کافه مستند» هر هفته روزهای جمعه ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما پخش می شود. این برنامه محصول گروه مستند شبکه افق است که تهیه کنندگی آن را محمدعلی محمددوست به عهده دارد.

کد خبر 6095674 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق