Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:10:56 GMT

آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند در ۳ منطقه قم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۴۷۵

آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند در ۳ منطقه قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند در 3 منطقه شهر خبر داد و گفت: به مرور آموزش‌ها با تکمیل در این مناطق در مناطق دیگر هم اجرا خواهد شد.

سیدعبدالله میرابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش شهروندان در حوزه مدیریت پسماند اظهار کرد: در حوزه آموزش امسال کل شهروندان منطقه ۲ را آموزش دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه آموزش به صورت چهره به چهره صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نیروهای زیر مجموعه شرکت‌های پیمانکار سازمان مدیریت پسماند با حضور در درب منازل آموزش‌های لازم را در خصوص تفکیک پسماند از مبدا انجام می‌دهند.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه آموزش‌های چهره به چهره در منطقه ۳ نیز در حال انجام است، گفت: به زودی آموزش‌های در این منطقه نیز به اتمام می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه این آموزش‌های در منطقه ۶ هم آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به مرور در مناطق دیگر هم آموزش‌های چهره‌ به چهره شهروندی در حوزه مدیریت پسماند انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اذعان کرد: در سال‌های اخیر با اجرای طرح آموزش چهره به چهره فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند شاهد افزایش قابل توجهی در تفکیک زباله‌ها از مبدا بوده‌ایم.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مدیریت قم شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست