Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:24:58 GMT

فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۴۹۷

فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان اردبیل

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل از فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان خبر داد.

حاتم رسولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل از فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار کرد: موضوعات این دوره جشنواره شعر به دفاع مقدس، ولایت مداری و تدوام و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی؛ دفاع مقدس، دفاع از حریم آل الله و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی(لبنان، عراق، فلسطین، یمن، سوریه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)؛ دفاع مقدس و جنگ نرم؛ دفاع مقدس، روحانیت و ترویج فرهنگ عاشورا؛ دفاع مقدس، چهل سال تداوم پایداری (به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس) اختصاص یافته است.

وی ضمن توضیح این نکته که از نظر کمّی محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد، درباره مقررات این دوره تصریح کرد: اشعار می‌توانند به دو زبان فارسی و ترکی ارسال شوند.

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با توضیح اینکه دبیرخانه جشنواره، اشعار ارسالی را در قالب کتاب چاپ و منتشر خواهد کرد، ادامه داد: ارسال اثر به منزله پذیرش همه مقررات جشنواره است، لذا الحاق مشخصات کامل صاحب اثر از جمله نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره تماس و نشانی محل سکونت، ضروری است.

وی درباره جوایز بخش شعر نیز گفت: برای سه برگزیده بخش شعر فارسی هر کدام ۴ میلیون ریال و سه برگزیده بخش شعر ترکی هر کدام ۴ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

رسولی با اعلام اینکه دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس، سید سعید اطهر نیاری است، از علاقه‌مندان خواست تا آثار خود را تا ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره به آدرس اردبیل، بزرگراه ولایت، ابتدای شهرک نادری (ضلع غربی مجتمع شورابیل)، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل،  کدپستی ۵۶۱۵۸۱۳۵۴۱ ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۳۷۴۴۳۰۱ تماس بگیرند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: مدال نقره مسابقات جهانی آذربایجان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»