Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:19:21 GMT

نجات باورنکردنی کودک حین سقوط از آپارتمان!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۵۶۱

نجات باورنکردنی کودک حین سقوط از آپارتمان!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره‌آور نجات یک کودک خردسال را در یکی از مناطق هند به تصویر می‌کشد. این پسر ۲ ساله که از ساختمانی در منطقه "دامان" به پایین سقوط کرده بود، به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت. در حالی که گروهی از مردم در زیر ساختمان محل وقوع حادثه ایستاده بودند ناگهان این کودک به پایین سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این افراد دست خود را به سمت جلو دراز کرده‌اند تلاش می‌کنند تا با قرار گرفتن در محل فرود کودک جانش را نجات دهند. لحظاتی بعد در حالی که کودک در حال سقوط به پایین است، یکی از آنها موفق می‌شود پیش از برخورد کودک با زمین او را در هوا بگیرد و جانش را نجات دهد. بنا به گزارش رسانه‌های هند این کودک در طبقه سوم ساختمان و در بالکن آن مشغول بازی بود که ناگهان به پایین سقوط کرد. او پس از سقوط از طبقه سوم در حالی که به نرده طبقه دوم گیر کرده بود شروع به گریه می‌کند و گریه این کودک موجب جلب توجه افرادی در پایین ساختمان حضور داشتند، شده است. لحظاتی بعد و با سقوط کودک، یکی از حاضران موفق شده است تا با گرفتن کودک جان او را نجات دهد. در این حادثه خوشبختانه به این پسر آسیبی وارد نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند کودک سقوط از ارتفاع معجزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابد افزود: عصر امروز حادثه غرق‌شدگی در کانال آب در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: کودک شش ساله غرق شده در این کانال جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات او بی نتیجه ماند.

کانال‌های انتقال آب کشاورزی به دلیل شیب زیاد و جلبک گرفتن آن لغزنده و پر شتاب هستند و افرادی که به هر دلیل وارد کانال شوند، نمی‌توانند نجات پیدا کنند.

سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان وجود دارد؛ بر همین اساس دستورالعمل ایمن‌سازی استخر‌ها با نصب حفاظ و تابلو استخر ممنوع به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • نجات ۶ کودک در کوه‌های کرمان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۱۸ کودک را زیرگرفت (فیلم)