Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر، پرسپولیس امروز در شرایطی میهمان ذوب‌آهن خواهد بود که تمام بازیکنان این تیم در اختیار گابریل کالدرون خواهند بود و تنها وضعیت علیرضا بیرانوند با توجه به غیبت وی در عمده جلسات تمرینی این تیم در هفته جاری کمی مبهم است.

 

پرسپولیسی‌ها در چند بازی اخیر خود با آرایش 2-4-4 خطی و 1-3-2-4 به میدان رفته‌اند و کادر فنی این تیم در تلاش بوده تا خط حمله این تیم را با عرض نسبتا زیاد به زمین بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درون دروازه احتمال حضور علیرضا بیرانوند نسبت به بوژیدار رادوشوویچ بیشتر است و به رغم آن که این دروازه‌بان ملی‌پوش در بخش عمده‌ای از تمرینات هفته گذشته غایب بوده به نظر می‌رسد همچنان بیرو گزینه اول کالدرون درون دروازه خواهد بود. در خط دفاعی، زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی دارند و در جناحین خط دفاعی مهدی شیری و محمد انصاری به میدان خواهند رفت.


در خط میانی، محسن ربیع‌خواه و احمد نوراللهی دو هافبک تدافعی خواهند بود که در این میان نوراللهی با آزادی بیشتری در حملات حضور خواهد یافت. در این بخش کمال کامیابی‌نیا برای اولین بار در طول فصل جاری در اختیار کالدرون خواهد بود هر چند احتمال حضور وی در ترکیب اصلی بسیار پایین است. در سمت جناحین خط هافبک مهدی ترابی و محمد نادری بازی خواهند کرد و احتمال حضور بازیکنانی چون امید عالیشاه، سیامک نعمتی و بشار رسن در ترکیب اصلی پایین است.


در خط حمله نیز زوج وحید امیری و علی علیپور در ترکیب اصلی به کار گرفته خواهند شد که در این میان امیری به خط میانی نزدیک‌تر خواهد بود.
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب محله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، تیم پرسپولیس امروز به مصاف آلومینیوم می رود.

ترکیب پرسپولیس برای این دیدار به این شرح است:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می شود.

کد خبر 6089267

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس