Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@19:52:47 GMT

گام مهم برای سهامداران پدیده

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۸۲۷

گام مهم برای سهامداران پدیده

ساعت24 - مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده گفت: برای ورود به فرابورس و برگزاری مجمع عمومی ، ثبت نام سهامداران در سامانه سجام ضروری است و فرایند ورود به فرابورس را تسهیل می کند.

مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده گفت: برای ورود به فرابورس و برگزاری مجمع عمومی ، ثبت نام سهامداران در سامانه سجام ضروری است و فرایند ورود به فرابورس را تسهیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباسعلی طوسیان در گفت و گو با روابط عمومی گروه شرکت های پدیده با اشاره به آغاز ثبت سهام سهامداران پدیده و شروع فرایند سپرده گذاری سهام شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار، افزود: از تمامی سهامداران تقاضا می شود، برای تسریع در ثبت سهام به نام ایشان در سامانه فرابورس درخصوص ثبت نام در سامانه سجام به آدرس sejam.ir/padideh حداکثر طی یک هفته اقدام کنند. وی تصریح کرد: بدیهی است ثبت سهام سهامداران در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و ثبت نام در سامانه سجام برای ورود به فرابورس ضروری است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

به گزارش مهر، طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

کد خبر 6088847 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان