Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد میاندوآب، رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب ظهر امروز در دیدار رئیس و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میاندوآب با بیان اینکه شهدا نماد عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی و پرچم‌دار میدان نبرد کربلای ایران است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برای خدمات‌رسانی مطلوب به دانشجویان شاهد و ایثارگر از تمام ظرفیت‌های دانشگاه به نحو احسن استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ۲۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به تحصیل مشغول هستند و در این راستا کانونی با عنوان امور ستاد شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی با هدف کمک به امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مشغول به خدمت‌رسانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه علمی و فرهنگی شهرستان و استان در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار با برگزاری یادواره شهدا و دیدار با یادگار، یادگاران عرصه جنگ و شهادت عرصه علم فرهنگ را به بهترین نحو احسن متجلی کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش رئیس و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب نسبت به پیگیری مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: این دانشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه شهرستان با دارابودن امکانات مطلوب و ظرفیت‌های بالقوه بین دانشگاه‌های شهرستان توانسته بار سنگین علمی شهرستان و منطقه را بر دوش بگیرد.

عیسی گل حسنی افزود: بیشترین تعداد فارغ‌التحصیلان و دانشجویان در حال تحصیل در مراکز آموزش عالی شهرستان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بوده که نشان از تعامل و همکاری مثبت و ارزنده بین دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

گفتنی است، در این دیدار تأکید شد با هماهنگی و برگزاری جلسات کارشناسی شده تعاملات بین این دو نهاد بیش‌ازپیش گسترش یابد تا دانشجویان شاهد و ایثارگر در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حضوری فعال داشته باشند و برگزاری مسابقه طراحی یادمان شهدای گمنام از مهم‌ترین برنامه‌های کانون ستاد شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب رامین رستمی فرزندان شهدا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب فرزندان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد