Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری برای بسیج همگانی نهال‌کاری در استان طی فراخوانی از مردم برای شرکت در این سنت حسنه ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۴ آذر) دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، نهضت درختکاری مشارکتی مردمان طبیعت دوست استان مازندران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفظ و احیای آن و تبیین اهمیت آن بر اساس آموزه‌های دینی، گسترش سنت حسنه نهال‌کاری و ضرورت حضور و مشارکت فراگیر مردم، امروز (14 آذر) ساعت 10 صبح 11 شهرستان استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مازندرانی‌ها برای حضور در گردهمایی دوستداران طبیعت، مکان‌های تعیین‌شده برای کاش نهال در دیار علویان را بدین شرح اعلام کرد.

 

شهرستان ساری: مهدشت-جنب امام‌زاده محمد

شهرستان قائم‌شهر: مسیر جاده ابوصالح- روستای پرچینک

شهرستان سوادکوه شمالی: شیرگاه-سنبل رود-پشت سد

شهرستان سوادکوه: زیرآب-سرخکلا- سی پی

شهرستان نور: چمستان-جاده لاویج-داخل محوطه گروه نظارت فنی

شهرستان آمل: آلش رود

شهرستان بابل: بابلکنار-پارک بزچفت

شهرستان نکا: منطقه آبلو- نرسیده به زرندین- روبروی مازند گاز

شهرستان بهشهر: جاده پاسند

شهرستان میاندرود: مسیر فرودگاه

شهرستان گلوگاه: پارک توسکا چشمه

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات خبرگزاری شبستان انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی استان بوشهر اصفهان فعالیت های مسجدی نهضت درختکاری کاشت نهال مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی تاکنون ۹۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار اولیه، آب تخت اولیه هم در سطح ۷۰ هزار هکتار و ۱۰۹ هزار هکتار خزانه‌گیری انجام شد. 

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت برنج در حدود ۱۰۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، افزود: کشت برنج در ۷۴ هزار هکتار شالیزار استان به صورت مکانیزه و نزدیک به ۳۲ هزار هکتار به روش سنتی انجام شد.

رمضانی تصریح کرد: تاکنون ارقام محلی برنج در ۹۵ هزار هکتار و ارقام پرمحصول در ۱۲هزار هکتار شالیزار استان کشت شد.




دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی