Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره خسارت های ناشی از سیل بهار امسال در روستاها گفت: خسارت سیل از ۱۰۶ روستای استان گزارش شد.

رمضانعلی حسن زاده اظهار داشت: میزان خسارت سیل به تاسیسات آب روستایی استان، در سامانه سجاد ثبت شده است اما اعتبار مصوب، تنها ۱۰ درصد میزانی است که در این سامانه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت های سیل مصوب شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها، ۱۷ روستا در اولویت بازسازی است تا در سیل های احتمالی، متحمل خسارت نشویم.

وی تصریح کرد: در سیل بهار امسال به سرعت، مشکلات قطعی آب روستاها حل شد و تمام روستاها به صورت موقت از آب برخوردار هستند اما برای پایداری منابع، نیاز به اجرای شبکه به طول ۹۰ متر و اجرای ۶ هزار و ۵۱۰ متر خط انتقال داریم.

حسن زاده افزود: باید ۷۰ متر دیوار ساحلی برای تثبیت منابع آبی و حفاظت از منابع آب در ۱۷ روستای مزبور، ایجاد شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این پروژه ها به مناقصه رفته اما برنده نداشته است و باید دومرتبه، به مناقصه رود که این امر سبب افزایش هزینه انجام کارها می شود. 

شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی ۱۲۱ هزار مشترک آب دارد. 

برچسب‌ها خسارت سیل آب و فاضلاب خراسان شمالی آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل آب و فاضلاب خراسان شمالی آبرسانی خسارت سیل آب و فاضلاب خراسان شمالی آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد و افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضائی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضائی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

کد خبر 6094856

دیگر خبرها

  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد